تریاک
به گزرش تهران پرس؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۳۲کیلو و ۴۰۶ گرم تریاک در یک عملیات موفق پلیس تهران خبر داد و افزود: در این عملیات ۲ سوداگرمرگ دستگیر شدند. در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه ۲ تن از سوداگران مرگ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد افیونی را از مرزهای جنوبی کشور وارد و اقدام به دپوی آن در مخفیگاهی در محدوده شرق تهران نموده تا در فرصتی مناسب این مواد را در سطح گسترده در پایتخت توزیع کنند. به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان صادر شد. در ادامه ماموران پلیس خود را جهت انجام عملیات کشف و دستگیری آماده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این۲ قاچاقچی سابقه دار و حرفه ای آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به آدرس مورد نظر در شرق تهران اعزام شده و با رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه متهمان،در نهایت در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی و حفظ حقوق شهروندی وارد مخفیگاه نامبردگان شده و موفق شدند ضمن دستگیری هر ۲ متهم در بازرسی از این محل مقدار ۳۲کیلو و ۴۰۶ گرم تریاک که در اوزان و بسته های مختلف آماده توزیع شده بود را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان یاد شده پس از دستگیری به مقر پلیس پایتخت منتقل و پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۶۸۷
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha