۷۴۱۱۸۵۵_۶۶۵
به گزارش تهران پرس، فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته‌ی معیشتی و کمک معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از این ویروس در استان تهران توزیع شده است.

سردار ذوالقدر افزود: این آمار تنها مربوط به کمک‌های مومنانه‌ای است که در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی برگزار شده و مقدار آن برای ما مشخص است و آمار کمک‌های خیرین، پایگاه‌های بسیج و مساجد بیش از این مقدار است.

وی به اهدای جهیزیه برای زوج‌های بی بضاعت و ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد هم اشاره کرد و گفت: طی توافقاتی که با مسئولین شهرستان پاکدشت داشتیم قرار شد هزار متر زمین برای ساخت مسکن نیازمندان اختصاص یابد و پس از واگذاری زمین به سرعت کار ساخت آن را آغاز می‌کنیم.

وی در پایان افزود: خیرین هرطور و به هر میزان که مایل باشند می‌توانند در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

فرمانده سپاه ثامن الحجج پاکدشت هم گفت: امروز ۲ هزار بسته معیشتی ویژه یلدا در قالب نهمین مرحله‌ی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

سرهنگ رضا امجدی افزود:تا کنون در مجموع نه مرحله رزمایش مواسات در این شهرستان در مجموع ۸۸ هزار بسته معیشتی و کمک معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی گفت: امروز مواسات سکه رایجی است در بین مردم عزیز کشورمان که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و این همدلی‌ها باعث شد که از سختی‌های کرونا آسانتر عبور کنیم.

 

نهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با حضور سردار ذوالقدر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۳۵۸
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha