۱۴۰۰۰۹۲۵۰۰۰۰۶۶_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پنجمین برنامه از سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق پایتخت، برای بررسی آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های فرهنگی، عمرانی و به منظور بهبود سطح زندگی شهروندان به منطقه ۱۷ رفت.

 

برنامه های امروز شهردار تهران از ساعت ۵:۳۰ بامداد با زیارت امامزاده حسن و مزار ۵ شهید گمنام مدفون در این امامزاده و همچنین شهید بهروز صبوری و شهید خلبان مایلی آغاز شد.

 

بازدید از محل احداث زیرگذر حریم خط راه آهن تهران- اهواز 

شهردار تهران پس از زیارت بارگاه امامزاده حسن (ع) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدفون در این امامزاده در ادامه پویش قرار خدمت از محل احداث زیرگذری که قرار است در خط راه آهن تهران - اهواز اجرا شود بازدید و از جزئیات این پروژه ها مطلع شد.

 

قرار است در مسیر خط راه آهن تهران اهواز به منظور تسهیل تردد و تامین دسترسی شهروندان سه زیر گذر احداث شود.

 

بازدید از محله بلور سازی (محله هشت)

زاکانی سپس با حضور در محله بلور سازی از وضعیت این محله که به دلیل عبور راه آهن از آن به صورت جزیره ای جدا افتاده  بازدید کرد.

 

زاکانی در ادامه با همراهی غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ و حجت‌ الاسلام محمد علی فاطمی کیا امام جماعت مسجد جامع سجادیه در این مسجد در محله بلورسازی حضور یافت و توضیحاتی که درباره وضعیت این محله ارائه شد را شنید.

 

بازدید از پروژه روگذر اتصال منطقه ۱۷ به ۱۸ 

شهردار تهران در ادامه از پروژه روگذر آیت الله سعیدی که به منظور اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ به یکدیگر طراحی شده است، بازدید کرد و با توضیحات شهردار منطقه ۱۷ در جریان جزئیات این پروژه قرار گرفت.

 

حضور در مقبره الشهدای ابوذر و ادای احترام به مقام شهدا 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام در پارک ابوذر برنامه بعدی شهردار تهران بود. چند تن از خانواده شهدا نیز در این برنامه شهردار تهران را همراهی کردند.در این حرم مقدس پنج تن از شهدای گمنام دفاع مقدس آرمیده‌اند.

 

زاکانی پس از اتمام بازدید میدانی خود از پروژه ها و بخش های مختلف این منطقه به دیدار نخبگان منطقه خواهد رفت و جلسه ای با آنها خواهد داشت.

 

پس از دیدار با نخبگان، جلسه جمع بندی و ارزیابی نظارت ستادی مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار می شود.

 

همچنین شهردار تهران امروز با حضور در یکی از مساجد سطح منطقه پس از اقامه نماز ظهر و عصر دیداری صمیمی با نمازگزاران و اهالی دارالشهدای تهران‌ خواهد داشت.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۵۱۲۲
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha