۱۶۹۲۲۱۶۴۳
به گزارش تهران پرس، ‌شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: از این ۸۵ حادثه، ۳۵ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، هشت مورد خدمات درمان سرپایی حضوری، ۹ مورد خدمات مناسبتی جهت پوشش امدادی، یک مورد برف و کولاک، ۲ مورد سیل و آبگرفتگی، هشت مورد شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و همچنین ۲۱ مورد کوهستان بود.

 



وی ادامه داد: همچنین از این تعداد، ۸۰ نفر مربوط به حوادث جاده ای، ۴۳ نفر در حوادث کوهستان، ۳۹ نفر در پوشش امدادی مناسبتی، ۱۸ نفر در موارد سرپایی حضوری، ۱۱ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۱۱ نفر در حوادث شهری و پنج نفر نیز در برف و کولاک بود.



 



فتحی گفت: در ۸۵ عملیات انجام شده در مدت یاد شده، ۵۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۳۱ تیم و با بهره‌گیری از ۷۴ دستگاه آمبولانس و خودروهای نجات و عملیاتی به مصدومان امداد رسانی کردند که در یک عملیات نیز از بالگرد استفاده شد.



 



وی تاکید کرد: تمامی نیروهای عملیاتی برای ارائه خدمات احتمالی در پاییز به صورت شبانه روز در پایگاه ها حضور دارند.



 



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، یادآور شد: هموطنان می توانند در صورت مواجهه با حوادثی همچون جاده ای و کوهستان، با شماره ملی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در کمترین زمان، تیم های امداد و نجات برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شوند.



 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۴۱۹۳
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha