Screenshot_۲۰۲۱۱۱۲۱-۱۷۳۵۱۲_WhatsApp
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم تقدیر و تشکر از فعالان عرصه فضای مجازی در تهران بزرگ که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدا به ویژه شهدای بسیج و شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هفته بسیج و پیشاپیش پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج، را به تمامی بسیجیان تبریک عرض می‌کنم.

 

وی ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی، در زمان دانشجویی در خصوص سبک مدیریت در نیروی مقاومت بسیج پژوهشی انجام دادم که مورد تایید اساتید تحصیل کرده خارج از کشور قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: بسیاری تا ۱۰ سال گذشته متصور بودند که بسیج صرفا در زمان جنگ کارایی دارد؛ در صورتی که ما شاهد دستاوردها و موفقیت های بسیجیان در عرصه های مختلف از جمله مقابله با ویروس کرونا و محرومیت زدایی هستیم.

 

ایجاد امنیت و آرامش فلسفه بسیج است

 

سردار حسن‌زاده گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۸ گفتند که اساس تولد بسیج، رفع تهدیدها و تبدیل آن به فرصت ها است. زمانی که تهدید بی اثر شود، امنیت و آرامش شکل میگیرد. اساس تولد بسیج، ایجاد امنیت و آرامش است.

 

وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه ها تهدید را به فرصت تبدیل می کند؛ این تهدید شامل ویروس کرونا، تهدیدی برای سلامت مردم و یا نظامی می شود.

 

سردار حسن زاده با بیان اینکه به فرموده امام راحل بسیج اساسا برای ایجاد امنیت در همه عرصه ها است، گفت: مقام معظم رهبری هیچ نظیری در دنیا برای بسیج وجود ندارد. هیچ چیز (نوع ظرفیت سازی، تفکر و...) بسیج وارداتی نیست.

 

این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در تمام دنیا است‌ که با توسعه بسیج در کشور، امنیت کشور توسعه پیدا میکند.

 

وی با تاکید بر مطالعه وصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: بر اساس این وصیت نامه مرکز اسلام و تشیع ایران است و ایران حرم است که تهران مرکز و خیمه این حرم است.

 

سردار حسن زاده تاکید کرد: لازم است، سال آینده جمعیت حاضر در این سالن به چهار هزار نفر افزایش پیدا کند؛ این افراد باید در عرصه‌های فضای مجازی ورود تاثیرگذار پیدا کنند.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: تهران در تمامی امور در کشور شاخص و تاثیرگذار است. این رسالتی که بر دوش تک تک ما است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۴۰۸۳
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha