۱۶۹۱۸۵۵۲۰
به گزارش تهران پرس، جبرئیل برادری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، یک فقره ساخت و ساز و یک سوله صنعتی غیرمجاز در  روستای قلعه نو چمن بخش کهریزک شهرستان ری تخریب شد.

 



وی با بیان اینکه اداره جهاد کشاورز نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: یک مورد از این ساخت و سازهای غیرمجاز یک باب سوله صنعتی به مساحت ۴۰۰ متر زیربنا بود که با دستور قضایی تخریب شد.



 



برادری مورد دیگر را دیوارکشی و محوطه سازی غیرمجاز در یک زمین کشاورزی اعلام و اضافه کرد: این ساخت و سازه برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.



 



مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.



 



وی ادامه داد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می کنند.



 



برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.



 



گفتنی است، بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور است.



 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۳۸۰۵
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha