۱۴۰۰۰۸۰۲۱۳۰۰۱۰۶۷۹۲۳۸۹۱۰۰۳
سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت و گو با تهران پرس از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای سراسری دیجیتال بسیج در تهران بزرگ خبر داد و گفت: این رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی با عنوان (مرحله مقدماتی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به محورهای این رویداد اظهار داشت: بازیهای ویژه تلفن‌های همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی از رشته های این رویداد بزرگ محسوب می شوند.

 

فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: کشف استعدادهایی که شرایطی برای عرضه توانمندی هایی خود در حوزه تولیدات دیجیتال نداشته اند و همچنین حمایت عملی از آنها، مهمترین هدف این رویداد بزرگ و سراسری است.

 

وی در پایان تاکید کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت تیم های نخبه به برگزیدگان هر محور در مرحله استانی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و برترین ها به رقابتهای کشوری اعزام می‌شوند.

 

بر اساس این گزارش، این رویداد در ۳ محور پویانمایی( موشن گرافیک، کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی های موبایلی و نرم افزارهای موبایلی برگزار می‌شوند.

 

همچنین، مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا دهم آبان‌ماه سال‌جاری خواهد بود و سپس رویداد از تاریخ ۱۲ آبان آغاز و در ۱۴ آبان همزمان با اتمام رویداد، شرکت‌کنندگان نیز به کار خود پایان می‌دهند.

 

سه جایزه ۱۰ میلیون تومانی، سه جایزه ۵ میلیون تومانی و ۳ جایزه ۳ میلیون تومانی به برندگان اول تا سوم هر بخش اهدا خواهد شد.

 

مکان برگزاری این رویداد در مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) واقع در خیابان پادگان حضرت ولیعصر (عج) است و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت event.bsjmajazi.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۸۱۵۴۸۸۷ تماس حاصل فرمایند.


 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۹۷۵
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha