Screenshot_۲۰۲۱۱۰۲۰-۱۴۵۹۲۸_WhatsApp
به گزارش تهران پرس، مراسم تکریم، معارفه شهردار منطقه ۱۲ با حضور حسین نظری، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، علی‌محمد سعادتی، شهردار پیشین منطقه و امیر یزدی، شهردار فعلی، برخی مقامات و بزرگان کشوری، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی منطقه، معتمدین محلی، شورایاران، معاونان و شهرداران نواحی منطقه در محل باغ نگارستان برگزار شد.

در این مراسم نظری ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله)، حضرت امام صادق (علیه‌السلام) و آغاز هفته وحدت و با اشاره به اینکه روز میلاد این دو بزرگوار، روز اخلاق و مهرورزی نام‌گذاری شده، گفت: طی جلسات تکریم و معارفه شهرداران مناطق در دوره مدیریت شهری جدید که امروز پانزدهمین جلسه از این جلسات است، متوجه شدم که الحمدالله موج اخلاق‌مداری بین همکاران در شهرداری تهران قابل تحسین است و این حسن خلق در جناب آقای سعادتی که طی سال‌های حضور در شهرداری منطقه ۱۲ به عنوان شهردار منطقه با اخلاق‌مداری، دینداری، صداقت و تعهد کار کرده‌، به‌گونه‌ای بوده که اکنون انعکاس خوبی از عملکرد ایشان دریافت می‌شود.

وی خداحافظی با شهردار پیشین و خوشآمدگویی به شهردار جدید منطقه ۱۲ را با غم و ناراحتی روزه‌داران در پایان ماه رمضان و در عین حال، خوشحالی آنان برای قرارگرفتن در آستانه ماه شوال مقایسه کرد و با وام‌گرفتن از کلام امیر مؤمنان (علیه‌السلام) در نهج‌البلاغه ادامه داد: الفُرصَت تمُّر مرِّ السَحاب؛ فرصت‌ها چون ابر می‌گذرند و خوشا به حال ابری که بر سر همه ببارد؛ به این ترتیب من به نیابت از طرف جناب آقای دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران برای تکریم شهردار پیشین و معارفه شهردار جدید منطقه ۱۲ در اینجا حاضر شدم و با توجه به نگاه آرمانی ایشان به تهران به عنوان کلانشهر الگوی جهان اسلام و مطابق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که تأکید دارند تهران می‌تواند چه در آبادانی و چه در فرهنگ‌سازی پیشرو باشد، امید دارم منطقه ۱۲ به عنوان قلب تهران و به عبارتی قلب ایران با حضور آقای یزدی به‌خوبی اداره شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با بیان این مطلب که کارمحوری باید سرلوحه اقدامات در شهرداری تهران باشد، بر اهمیت عملگرایی در سیستم مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: به عنوان سرپنجه‌های خدمت در مناطق باید محله‌محوری و ناحیه‌محوری تقویت شود.

سعادتی نیز در این جلسه ضمن بیان این نکته که منطقه ۱۲ یک شهر کامل و هسته اصلی شکل‌گیری شهر تهران است، گفت: خدا را شاکرم که فرصت تلاش صادقانه و مجدانه برای خدمت به بهترین بندگان خدا را در کنار پرسنل شهرداری این منطقه طی سه سال گذشته داشته‌ام.

در پایان یزدی هم‌زمانی مراسم تکریم و معارفه با میلاد حضرت رسول اکرم (صلی‌الله) را خوش‌یمن و پربرکت خواند و گفت: خوشحالم که بتوانم با توصیه و راهنمایی بزرگان حاضر در این جلسه، گام‌های مؤثری در این منطقه بردارم.

وی با اشاره به قطع‌شدن مراسم تکریم و معارفه در زمان اذان ظهر و اولویت‌قراردادن نماز به مراسم تأکید کرد: افتخار می‌کنم که هیچ کاری را به نماز ترجیح نداده‌ام که قطعاً خیر و برکت کارها به نماز است.

شهردار منطقه ۱۲ ضمن بیان اینکه دولت فعلی، دولتی مردمی است، خدمت به مردم را مهم‌ترین هدف در دوره جدید مدیریت شهری دانست و گفت: انشا‌ءالله بتوانیم آنچه مردم می‌خواهند در این منطقه محقق کنیم.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۵۳۳
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha