۱۳۹۵۰۵۲۷۱۲۱۰۳۸۹۱۷۸۴۰۷۴۶۴-۷۸۰x470
به گزارش خبرنگار تهران پرس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار سابق منطقه ۱۵ شهر تهران را به سمت شهردار منطقه ۲۲ شهر تهران منصوب کرد.

 

لازم به بیان است پیش از این، مرتضی‌ رحمان‌ زاده عهده دار سمت شهرداری منطقه ۲۲ شهر تهران بوده است.

 

در همین راستا صبح امروز محمدی شهردار سابق منطقه ۱۵ با حضور در نواحی و ساختمان های ستادی منطقه با مدیران و پرسنل خود دیدار کرد و معاونین، مدیران و کارشناسان شهرداری منطقه نیز با یادآوری اقدامات ارزشمند و نیز حسن خلق وی، با وی وداع و او را به سنگر جدید خدمت بدرقه کردند.

 

درباره وحیدرضا انارکی محمدی بد نیست بدانید وی در سال ۱۳۹۵ شمسی، به عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران انتخاب شد! از جمله سوابق کاری و حرفه ای وی می توان به قائم مقامی شهرداری منطقه ۱۱ شهر تهران، معاونت شهرسازی منطقه ۱۱ شهر تهران، معاونت شهرسازی منطقه ۹ شهر تهران، معاونت شهرسازی منطقه ۲۲ شهر تهران و همچنین معاونت شهرسازی منطقه ۲ شهر تهران اشاره کرد.

 

در انتها درباره منطقه ۲۲ شهر تهران به عنوان بزرگ‌ ترین قطعه پایتخت ایران لازم به بیان است این منطقه ی شهری غربی‌ ترین منطقه شهری کلانشهر تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است. منطقه ۲۲ شهر تهران از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب نیز به تهرانسر و آزادراه تهران-کرج محدود می شود. مساحت منطقه ۲۲ شهر تهران حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌ باشد.

 

جمعیت این منطقه براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ شمسی ایران، ۱۲۸۹۵۸ نفر (۳۸۱۰۶ خانوار) شامل ۶۵۴۷۶ مرد و ۶۳۴۸۲ زن می‌ باشد.

 

منطقه ۲۲ شهر تهران با بالاترین میزان برج سازی (و ارتفاع برج‌ ها از ۱۰ تا ۴۲ طبقه) منطقه پیش گام تهران است!

خبرنگار:حسین یگدل
کد خبر: ۱۲۴۵۶
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha