۲۷۲۴۵۷
به گزارش تهران پرس، محسن پیرهادی ظهر امروز در جلسه صحن رسمی شورای شهر تهران اظهار کرد: در جریان بازدید از امام خمینی (ره) با شرایط سخت و دشوار حضور همراهان بیماران مواجه شدیم.

 

وی گفت: در حالی روزانه بیماران بسیاری از نقاط مختلف کشور برای طی روند درمانی خود به بیمارستان‌های تهران می‌آیند که هیچگونه خدمات رفاهی برای همراهان آن‌ها تعبیه نشده و در موارد بسیاری شاهد برپایی چادرهای مسافرتی آنان در اطراف مراکز درمانی هستیم.

 

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه سرگردانی همراهان بیماران بستری در بیمارستان‌ها مختص یک منطقه نبوده و در سطح شهر تهران به وفور مشاهده می‌شود، عنوان کرد: اگرچه شهرداران برخی مناطق برای تعبیه فضای استقرار همراهان بیماران قول مساعد داده‌اند، اما این موضوع باید به طور کلی حل شود.

 

پیرهادی ادامه داد: از سویی ایجاد و تعریف مراکز خدماتی و اسکان بیماران و همراهان آن‌ها کهئ از شهرستان‌ها به تهران آمده‌اند، به تنهایی تکلیف شهرداری نیست و دستگاه‌های اجرایی دیگری نیز باید برای رفع این نقیصه پای کار بیایند.

 

وی افزود: شایسته و پذیرفتنی نیست که شاهد سرگردانی هموطنان خود در زمان مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پایتخت کشور بوده و از این بابت شرمنده آن‌ها باشیم.

 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در روزهای آینده و فصول سرد سال مشکلات این افراد به مراتب افزون‌تر شده و دیگر امکان برپایی چادر در پارک‌ها و اطراف بیمارستان‌ها برایشان مسیر نیست، بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها به منظور تعبیه مراکز اسکان این افراد استفاده شود.

 

پیرهادی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک سازمان نظام مهندسی و ساحتمان استان تهران طی فردا ۲۶ مهر ماه، ابراز امیدواری کرد حضور نیروهای کارآمد در هیات مدیره نظام مهندسی بسترساز اتفاقات موثر در شهر باشد.

 

وی تاکید کرد: قطعا با روی کار آمدن نظام مهندسی توانمند زمینه را برای تحقق شعار دولت در زمینه موضوع مسکن و اهمیت تامین مسکن فراهم کرده و نقش بسزایی در کمک به دولت در تعامل با شهرداری تهران خواهد داشت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۳۴۵
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha