IMG_20210927_123039_698
به گزارش تهران پرس، سردار احمد ذوالقدر که در مراسم جاماندگان اربعین حسینی حضور یافته بود اظهار داشت: بنا بر نقل امام هادی (ع) که زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را برابر با زیارت سیدالشهدا (ع) دانسته مردم مؤمن و خداجوی تهران به طور خودجوش از همه اقشار و سلیقه‌ها در راهپیمایی جاماندگان اربعین تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شرکت کردند.

 

وی با اشاره به خدمات مردمی ارائه شده به جاماندگان اربعین حسینی (ع) گفت: از کودکان و نوزادان داخل کالسکه تا افراد مسن روی کالسکه در این مراسم حضور پیدا کردند و این جلوه خدایی است، که خداوند به برکت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به تهران داده است.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: امروز صدها هزار نفر از اقصی نقاط تهران نارمک، مشیریه، تهرانپارس، چهاردانگه، امام زاده حسن (ع) و ورامین، قرچک، باقرشهر و… در این راهپیمایی شرکت کردند و به برکت سیدالشهدا (ع) هیچ کسری وجود ندارد.

 

وی گفت: مساجد، اورژانس، سپاه، ناجا، واجا، بیمارستان‌ها، شهرداری‌ها، فرمانداری، هلال احمر، همه و همه در حال خدمت رسانی به این عزیزان هستند، ناحیه شهرری سپاه سیدالشهدا (ع) نیز مسئولیت میزبانی و نظارت بر گروه‌های مردمی و برقراری امنیت در شعاع حدود ۱۵ کیلومتری را از قرچک، تا آزادگان و از شمال خلیج فارس و جنوب باقرشهر بر عهده دارد و علاوه بر کار امنیتی سامان دهی گروه‌های مردمی را انجام می‌دهند.

 

ذوالقدر ادامه داد: اصل کار بر عهده ستاد مردمی اربعین است و امیدواریم، سال‌های سال این مراسم برقرار باشد.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان این که مردم با اراده خود و بنا بر سنت‌های سال‌های قبل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این راهپیمایی شرکت کردند، گفت: امیدوارم به برکت این روزهای عزیز کرونا در سراسر جهان ریشه کن شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۵۷۵
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha