سردار حسن حسن زاده
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: عصر امروز در حالی نود و هشتمین رزمایش محله‌ای و منطقه‌ای طرح شهید سلیمانی در تهران را برگزار کرده‌ایم که شاهد دستاوردهای محسوس اجرای این طرح بودیم و هستیم.

 

وی ادامه داد: با اجرای فعالیت‌های گسترده طرح شهید سلیمانی طی یک ماه اخیر شاهد کاهش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا و جان‌باختگان براثر این ویروس هستیم که این دستاورد تحسین‌برانگیز است و باید برای آن از خواهران و برادران جهادگر، کادر درمان و تمامی دستگاه‌های حاضر در این طرح تشکر و قدردانی کنیم.

 

سردار حسن‌زاده از افزایش روزافزون واکسیناسیون در تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون ما به‌صورت دو شیفت و ۲۰ درصد این مراکز به‌صورت سه شیفت و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

وی بابیان اینکه مرکز خودرویی واکسیناسیون مجموعه ورزشگاه آزادی به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به‌کار است، گفت: طی چند روز اخیر همچنین نشستی با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، ایران و تهران برگزار خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان گفت: امیدواریم طی دو هفته آینده اخبار نویدبخش بیشتری را به مردم بدهیم.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۰۸۶
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha