۶۹۶۰۸۹۹_۸۱۲
به گزارش تهران پرس، سرهنگ محمد باقرپور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی ال نود به دلیل برخورد ابتدایی با سواری پژو و سپس برخورد آن با جداول کناری در مسیر جنوب به شمال چمران ابتدای خروجی به نیایش، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم گشتی و کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف اقدام نمودند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از محل تصادف و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این سواری به علت تغیر مسیر ناگهانی و انحراف واژگون گردیده است.

باقرپور خاطرنشان کرد: رانندگان می‌بایست با سرعت مقرره رانندگی نمایند چرا که اگر راننده‌ای با سرعت غیر مجاز حرکت نماید دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نمی‌باشد و تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی است، سرعت مجاز باعث می‌شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آن‌ها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha