۱۷۲۱۵۳۹
زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به ارسال واکسن های امریکایی مدرنا به ژاپن اظهار داشت: آمریکا که خود را حامی حقوق بشر می داند، در اقدامی جنایتکارانه با ارسال بیش از یک و نیم میلیون دوز واکسن مدرنا به ژاپن، قصد داشت در ظاهر حس انسان دوستانه خودش را به جهان مخابره کند اما باطنش رسوا شد و نیت های شوم استکبار جهانی بر ملا گشت و مشخص گردید که این واکسن ها آلوده بوده و به نیت کشتن مردم ژاپن به این کشور ارسال شده بود.

وی ادامه داد: آمریکا و حامیانش هرگز قابل اعتماد نیستند چرا که در طول تاریخ نشان داده اند که فقط به فکر غارت سایر کشورها، جنگ افروزی و کشتن انسان های بی گناه به خصوص در خاورمیانه و کشورهای اسلامی هستند و به همین دلیل این جنایتکاران هرگز نمی توانند ادعا کنند که در راستای سلامت مردم جهان تلاش می کنند چرا که خودشان دستشان به خون هزاران بی گناه، آلوده است.

چرا دوستداران غرب درباره ارسال واکسن های الوده به ژاپن سکوت کرده اند؟!

شیخی با بیان اینکه در طول ماه های گذشته، برخی از جبهه های داخلی در تلاش بودند تا افزایش ابتلایان به بیماری کرونا را به ممنوعیت واکسن های امریکایی و انگلیسی به کشور ارتباط دهند، افزود: سوالی که مطرح است، این است که چرا جبهه غربگرا در برابر رسوایی بزرگ ارسال محموله واکسن آلوده آمریکایی به ژاپن سکوت کرده است؟ مگر شما نبودید که تا دیروز مقصر جان مردم را کسانی میدانستید که واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی را به مصلحت جان مردم ندانسته بودند؟!

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ جنایت های بسیاری را بر علیه مردم جهان انجام داده است و ارسال محموله آلوده واکسن مدرنا به ژاپن، یکی دیگر از خباثت های و نیت های شوم استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس، دایه مهربان‌تر از مادر با فریبکاری در واکسن کرونا هستند، ادامه داد: سخنرانی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص ممنوعیت واردات واکسن امریکایی و انگلیسی به کشور، بار دیگر نگاه حکیمانه و دوراندیشی ایشان را بیانگر ساخت و بار دیگر اثبات کرد که رهبرانقلاب بیشتر از هر فرد دیگری در کشورمان، دلسوز مردم و سلامت جامعه هستند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۳۷۳
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha