۳۵۴۳۴۳۳


به گزارش تهران پرس، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم افتتاح داروخانه مختص بیماران کرونایی که صبح امروز در میدان حر تهران برگزار شد، اظهار داشت: احداث این داروخانه را به هم رزمان عزیزم که حماسه دیگری آفریدند و ظرف ۴۸ ساعت با ساخت این مجموعه بزرگ رکورد زدند، تبریک و خسته نباشید می‌گویم.



 



وی ادامه داد: این داروخانه که مخصوص بیماران کرونایی است، ذیل داروخانه ۲۹ فرودین ساخته شده و داروخانه ۲۹ فروردین مورد اعتماد مردم و سامانه دارویی کشور است.



 



فرمانده نزاجا با اشاره به بازدید رئیس جمهور از داروخانه ۲۹ فروردین گفت: حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور مردمی، دلسوز و ولایتمدار به این مجموعه تشریف آوردند و از کارکنان این داروخانه قدردانی کردند و ما نیز به احترام حضور رئیس محترم جمهوری و به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع این مجموعه راه اندازی کردیم.



 



امیر حیدری با اشاره به اقدامات نزاجا در عرصه مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش از آغاز شیوع این ویروس با روحیه آفندی و جهادی جهت مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت.



 



فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی توانست با امر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حضور مضاعف نیروهای مسلح در حوزه مقابله با بیماری کرونا، در این عرصه با خلاقیت، نوآوری و خدمت‌گزاری ویژه عرصه مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کند.



 



وی افزود: ما به سطحی از توانمندی رسیده‌ایم که در ظرف پنج روز یک بیمارستان تنفسی را احداث و تجهیز می‌کنیم و تاکنون در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان بیمارستان تنفسی احداث کرده‌ایم؛ همچنین در آینده نزدیک در استان گیلان نیز یک بیمارستان تنفسی احداث خواهیم کرد.



 



امیر حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در ۱۴ نقطه از سراسر کشور پایگاه سلامت و در سه نقطه از تهران نیز مرکز واکسیناسیون سیار و ثابت را احداث کرده‌ایم.



 



فرمانده نزاجا اضافه کرد: همچنین در هر استانی که از ما درخواست شده، نقاهتگاه و مراکز پسابیمارستانی احداث می‌کنیم و تاکنون ۹ مرکز نقاهتگاهی در سطح کشور ایجاد کرده‌ایم.



 

 

منبع: مهر

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۹۹۶
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha