photo_2021-07-19_23-05-54
به گزارش خبرنگار تهران پرس،برنامه واکسیناسیون شهروندان منطقه پنج تهران با مشارکت وزارت بهداشت ، شهرداری، سازمان مدیریت بحران شهرداری این منطقه در پایگاه مدیریت بحران محله بیمه در حال انجام است.

آقای حاجی حسینی در گفتگو با خبرنگار تهران پرس اعلام کرد: در مرحله قبل ، روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دُز واکسن به شهروندان تزریق می‌شد و در حال حاضر این تعداد به ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ دُز افزایش یافته است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در این مرکز علاوه بر شهروندانی که با دریافت پیامک تخصیص واکسن مراجعه می‌کنند به سایر شهروندانی هم که پیامک دریافت نکرده‌اند نیز خدمات واکسیناسیون ارائه می‌شود و همین موضوع ترافیک و طولانی شدن مدت زمان انتظار در صف واکسن و نهایتاً معطلی برخی از شهروندان می‌شود که امیدواریم مردم عزیزمان با صبر و حوصله و رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، مسئولان را در اجرای برنامه واکسیناسیون یاری کنند.

گفتنی است واکسیناسیون شهروندان منطقه پنج تهران ، با همکاری سازمان مدیریت بحران شهرداری منطقه پنج از آغاز این طرح در حال انجام است و به گفته مهندس حاجی حسینی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه پنج ، این نهاد تا پایان این طرح با وزارت بهداشت و نهادهای ذیربط برای واکسیناسیون عمومی شهروندان همکاری خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا، امیدوارم که در روزهای آینده و با تولید انبوه واکسن کرونا در داخل کشور ، سرعت واکسیناسیون عمومی شهروندان نیز افزایش یافته و به زودی شاهد ریشه کن شدن ویروس کووید ۱۹ در کشور باشیم.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه پنج در بخش پایانی سخنان خود از مردم عزیز کشورمان خواست تا پایان واکسیناسیون عمومی ، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ، مراقب سلامت خود و اطرافیانشان باشند.

 


عکاس و خبرنگار:آقای داود میرزایی

 
کد خبر: ۹۱۹۴
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha