Screenshot_۲۰۲۱۰۶۲۹-۱۳۰۲۰۴_Chrome
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، حسن صادقی، رئیس اتحایه پیشکسوتان جامعه کارگری در جریان سلسله نشست‌های رویای تامین اجتماعی فراگیر با موضوع تامین اجتماعی دیجیتال با طرح ۳۰۷۰ که با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سالن همایش هتل هما برگزار شد، اظهار کرد: طرحی که فرایند آن منجر به رضایتمندی صف شود باید همراه با آموزش و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف باشد. در حالی که در طرح ۳۰۷۰ به این موضوع عنایت نشده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما با تکنولوژی روز آشنا نیستند گفت: در حوزه مدیریتی این آموزش‌ها را ارائه کرده‌ایم اما بازنشستگان و کارگران ما که عمدتا اطلاعات کافی را ندارند با این دانش و استفاده از طرح ۳۰۷۰ آشنا نیستند.

صادقی با انتقاد از سازمان تامین اجتماعی گفت: به عنوان مثال کارگری که برای اخذ حکم خود به یکی از دفاتر الکترونیکی بیرونی مراجعه کرده بود برای دریافت حکم خود مبلغ ۷ میلیون تومان پرداخت کرده بود و به همین دلیل باید ابتدا آگاهی و آموزشهای لازم به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی ارائه شود.

وی با تاکید براینکه براساس بررسی‌های انجام شده طرح ۳۰۷۰ میزان مراجعات را به شعب کاهش داده است، افزود: صرفه‌جویی در وقت و همچنین ارائه خدمات در طرح ۳۰۷۰ باید مدنظر قرار گیرد همچنین مکانیزمی تعریف شود که دانش و آگاهی گروه هدف ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: اگر ما به عنوان شرکای اجتماعی در طرح اشاره شده نظارت نداشته باشیم این طرح همانند سایر طرح‌های سازمان متوقف خواهد شد و به همین دلیل باید نظارت و کنترل داشته باشیم تا طرح استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۸۵۰۰
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha