آقامیری شورا
حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس اظهار کرد: متأسفانه شورای شهر فعلی برنامه جدیدی در حوزه‌ فرهنگی ارائه نکرد و صرفأ امور روزمره شهری اقداماتی انجام دد که در مقایسه با زمان مشابه خود در دوره مدیریت شهری قبلی نیز با کاهش کیفیت همراه بود. می توان گفت این شورا در حوزه فرهنگی در مقایسه با دوره قبل خود در حوزه فرهنگی پسرفت داشته است.

وی ادامه داد: در پنجمین دوره مدیریت شهری تهران به سراهای محلات نسبت به ماموریتی که در ابتدا برای آن ها تعریف شده بود ظلم شد و این سراها از ماموریت ها و وظایف خود فاصله گرفتند. همچنین در این دوره مدیریت شهری به علت توجهی که در برخی از امور همانند مسائل اخلاقی و طبیعتی به فرهنگسراها شد، توجه کمتری به مساجد کمتر صورت گرفت.

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه مدیریت شهری فعلی همانگونه که خود اقرار می کند، در حوزه عمرانی کار ویژه خاصی انجام نداده است، بیان کرد: بافت فرسوده تهران به عنوان یک تهدید شناخته می‌شود که نیازمند یک کار ویژه است، زیرا بحث زلزله تهران یک بحث جدی است؛ از همین رو خدمات ویژه برای ترمیم بافت فرسوده تهران نیاز داریم.

وی ادامه داد: با توجه به بافت فرسوده ای که تهران دارد اگر حوادث طبیعی همانند زلزله رخ دهد نه تنها یک فاجعه ملی بلکه یک فاجعه جهانی شکل می گیرد.

حجت الاسلام آقامیری در خصوص اولویت های کاری خود در ششمین دوره مدیریت شهری تهران گفت: از جمله اولویت های ما در شورای شهر تهران پیگیری مباحث فرهنگی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، بافت فرسوده است. در کنار دیگر برنامه های روزمره شهری ما باید برای آرامش شهروندان تهران کار های زیادی را انجام دهیم. همچنین بحث تکدی کردی گری در تهران نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۹۳۲
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha