۳۴۶۷۵۳۰قق





 به گزارش  تهران پرس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی پیروزی مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی و غزه را تبریک گفت.






وی تأکید کرد: پیروزی مقاومت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت‌های الهی گام بردارد و بر مردم تکیه کند، می‌تواند در مقابل رژیم اشغالگر نسل‌کش جنایتکار با همه تجهیزات پیروز شود.







رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم غزه در محاصره کامل بودند و علی‌رغم همه مشکلات توانستند بر رژیم صهیونیستی پیروز شوند.




قالیباف، تکیه بر مردم و سنت‌های الهی را رمز پیروزی مردم غزه و فلسطین خواند و گفت: در دهه ۶۰ میلادی، کشورهای عربی پنج روز هم نتوانستند در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند اما امروز مردم غزه بیش از ۱۰روز در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.




محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان در خصوص پایان مهلت سه ماهه آژانس بین المللی انرژی اتمی برای دسترسی به اطلاعات


مراکز هسته‌ای ایران گفت: براساس قانون راهبردی مجلس، ما مصمم هستیم که این قانون اجرا شود چرا که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.


رئیس مجلس افزود: بر همین اساس از اول خرداد ماه جاری و بر اساس پایان مهلت سه ماهه، حتما آژانس بین المللی انرژی اتمی حق دسترسی به تصاویر مراکز هسته‌ای ایران را نخواهد داشت.



ضرورت رعایت قانون در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها


محمدباقر قالیباف امروز در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان درباره رد صلاحیت تعدادی از نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا گفت: درصد رد صلاحیت‌ها نسبت به ثبت نام کنندگان در کل کشور کمتر از ۱۵ درصد است و فضاسازی‌های صورت گرفته در این زمینه درست نیست.


 افزود: یک نفر هم نباید برخلاف قانون رد صلاحیت شود و من از هیأت‌های مرکزی نظارت می‌خواهم که این موضوع را به دقت مورد توجه قرار دهد.


رئیس مجلس همچنین گفت: امروز با نمایندگان استان فارس در مورد رد صلاحیت‌ها گفتگو داشتیم و تاکید بر اجرای قانون شد.




انتهای پیام/الف


کد خبر: ۷۰۷۳
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha