۲۱۱۸۴۴
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی ۴ دستگاه خودروی سواری خیابان "دیباجی" با تلاش ماموران پایگاه سوم این پلیس خبر داد و گفت: روز گذشته در پی دریافت شکایتی در خصوص آتش سوزی ۴ دستگاه خودروی سواری در خیابان "دیباجی" تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از ماموران پایگاه سوم این پلیس و ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش سوزی محرز شد، عنوان کرد: پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی ، عامل آتش سوزی خودروها شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش سوزی از محل متواری شده بود ، تلاش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا این که پس از ۲۴ ساعت تلاش شبانه روزی متهم در حال پرسه زنی در حوالی محل آتش سوزی شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی صورت گرفته ۵ میلیارد ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت : متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت این آتش سوری در اختیار ماموران این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۸۶۶
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha