اقبال شاکری
اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به عملکرد ضعیف شورای شهر و شهردار تهران عنوان کرد: یکی از زیر ساخت هایی که طبقات عموم مردم معمولا از آن استفاده می کنند و بخصوص در این شرایط کرونایی به شدت به آن وابسته اند، حمل و نقل شهری است که طی این ۴ سال توسعه چندانی نداشته است.

وی افزود: علی رغم مهیا بودن زیر ساخت ها برای گسترش حمل و نقل شهری در حوزه ناوگان اتوبوسرانی، بی‌آرتی و مترو، مسوولان امر اقدامی در راستای تامین و توسعه آن صورت نمی دهند که این مسئله موجب شده مردم بخصوص مناطق متوسط و پایین شهر تهران که برای رفت و آمد خود وابسته به اتوبوس و مترو اند، در فشار و سختی قرار گیرند.

شاکری عنوان کرد: اگر این آقایان شورای شهر به جای تعویض نام خیابان ها و برنامه های نمایشی که هیچ ربطی به زندگی مردم ندارد، هم و غم خود را روی این موضوع می گذاشتند که از دولت همسو با خود، خواست های مردم را مطالبه کنند، شاید می توانستند اقدامی رقم بزنند. اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی در این دوره ضعف مدیریت شهری است که به خواست های اصلی مردم توجهی صورت نمی گیرد.

شاکری در پایان گفت: زمانی که هم و غم شورای شهر مسائل اصلی مردم نباشد، شاهد اقدامات حاشیه ای و بعضا غیر مردمی در آن هستیم. مانند تعویض خیابانی در تهران به نام پرویز یاحقی خواننده ضدانقلابی و این سوال مطرح می شود که نسبت این فرد با نظام، انقلاب و ارزش های مردم چیست که خیابانی به اسم او نامگذاری می شود.
کد خبر: ۴۹۴۲
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha