Negar_۲۰۲۱۰۳۱۰_۲۲۲۴۱۵
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه هر فصل شاهد برگزاری یک یادواره شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) در تهران خواهیم بود، گفت: لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) تهران در دوران دفاع مقدس و در عملیات ها افتخارات زیادی را نصیب کشورمان کرده است و با رشادت ها و شهدای این لشکر شاهد پیروزی های عظیم در مقابله با رژیم بعث بودیم.

وی ادامه داد: لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) بیشترین فرماندهان شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ما در هر فصل یاد و خاطره این شهدا را در تهران زنده خواهیم کرد و نمی گذاریم که راه و سیره شهدا در گذر زمان دستخوش فراموشی شود، بلکه با تداعی آن آرمان ها و اهداف برای نسل امروزی، سبک زندگی شهدا را ترویج می دهیم.

سردار حسن زاده خاطر نشان کرد: اگر مسئولان می خواهند راه شهدا را ادامه دهند باید با مولفه های مکتب شهدا آشنا شوند و یقینا مواردی همچون خدمت بی منت به مردم، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و ولایتمداری،بصیرت انقلابی، مقابله با استکبار جهانی و ... مجموعه ای از مولفه های انقلابی در راستای عمل به سیره شهداست.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پایان گفت: یقینا اگر مردم و مسئولان کشورمان سیره شهدا را عمل کنند و آن را الگوی عمل خود قرار دهند یقینا در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد تحقق بیش از پیش آرمان های انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) و تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۴۹۰۱
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha