Screenshot_۲۰۲۰۱۲۲۹-۰۸۰۹۱۱_WhatsApp
مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی تهران پرس با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در آن بدرقه باشکوه نشان داد که شهید سلیمانی به سرمایه ملی و فراملی مبدل شده است، گفت: در نظام معرفتی ما تبدیل شدن یک انسان به موجودی الهی مسیر خاصی دارد که این مسیرها به تعداد ابناء بشر متفاوت‌اند اما همه این مسیرها ویژگی‌های مشترکی دارند.

حاج قاسم شاخص و حجت خدا بر بندگانش شد

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های این مسیر تعالی بخش، اخلاص در عمل و توجه به اهمیت این موضوع است که فرد تنها برای جلب رضایت خالق و خدمت به خلق – که عیال الله هستند - و در مسیر تعالی به سمت خداوند متعال گام بردارد و در این راه است که با عبور از موانع و تحمل شدائد، انسان در کوره عمل خالص برای پروردگار آب دیده می‌شود و ارزشی چند برابری در ابعاد مختلف انسانی و اجتماعی و ... پیدا می‌کند و اصطلاحاً عزیز شده و تبدیل به یک سرمایه الهی و حجتی برای بندگان می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با اخلاص در نیت و عمل به این درجه از مقبولیت داخلی و بین‌المللی در میان مردم و دولت‌ها رسیده است و شما به این بعد ایمانی اگر شجاعت، تدبیر، عقل، تجربه و بسیاری از عناصر دیگر مشابه را اضافه کنید به کسی مثل حاج قاسم می‌رسید که حتی دشمنانش هرکدام به نحوی، به خاص و یگانه بودن و سرمایه بودن او برای کشورمان و جهان اسلام و همه دنیا معترف‌اند.

شریفیان در خصوص سیلی سخت یعنی غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و مصادیق این غلبه نرم افزاری، گفت: این مسئله شرح مبسوطی می‌طلبد که به بخش هایی از آن اشاره می‌کنم. همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار که نیازمند همت جوانان انقلابی و نخبگان مؤمن ما است سیلی سخت تر است، این نرم افزاری که می تواند بر این شکوه پوشالی و شکننده استکبار در منطقه و جهان غلبه کند می تواند همین نگاه خودباوری و وحدت میان ملل اسلامی به خصوص در بین جوانان مومن جبهه مقاومت تا نابودی استکبار باشد.

وی ادامه داد: در بعد داخلی و در معرفی شیوه‌های غلبه نرم افزاری باید به تلاش همه جانبه جوانان و نخبگان در افزایش کارآمدی نظام اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد. روزی که ما به یک مدل موفق حکمرانی در نظام اسلامی با همه پیوست های آن دست پیدا کنیم و همانگونه که انقلاب و اندیشه مقاومت را به اقصی نقاط عالم صادر کردیم، این شیوه را به ملل جهان معرفی کنیم، قطعا در شکست هیمنه استکبار موفق خواهیم بود .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پایان گفت: در این مسیر جوانان کشور و منطقه و جهان اسلام و نخبگان و دانشگاهیان و همه و همه باید تمام توان خود را برای ارتقاء روزافزون شاخص های کارآمدی نظام دینی به کار بگیریم و همانگونه که حاج قاسم سلیمانی همه وجود خود را وقف اعتلای پرچم اسلام کرد، پای کار باشیم تا اندیشه و تفکر غربزدگی و استکبار از منطقه و جهان رخت بربندد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۰۲۸
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha