unnamed
به گزارش تهران پرس محسن سلطان محمدی اظهار داشت: کتابخانه‌های فرزانگان و آرا در فازهای ۸ و ۱۱ بر اساس تفاهم‌نامه بین شرکت عمران شهر پردیس و اداره کل کتابخانه‌های عمومی تجهیز و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: ۴۵۰۰ عنوان کتاب برای هر یک از کتابخانه‌ها به همراه تجهیزات الکترونیکی رایانه و نرم‌افزار کاربردی، میز، صندلی و قفسه توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهیه شده است.

سلطان محمدی با اشاره به ساخت کتابخانه‌های مستقل در شهرستان پردیس افزود: شرکت عمران متعهد است با ساخت کتابخانه‌های دائم که در حال حاضر در مدارس اجتماع محور مهمان هستند را به کتابخانه‌های دائمی منتقل و در تمامی فازهای مسکن مهر کتابخانه مستقل احداث کند.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه کتاب در فضای مجازی برگزار می‌شود و از مهمترین فعالیت‌های آن در زمان همه گیری کرونا و در فضای مجازی می‌توان به معرفی کتاب، نقد کتاب، قصه‌گویی و شعرخوانی اشاره کرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: مسئول کتابخانه شهدای گمنام پردیس به عنوان کتابدار نمونه کشوری انتخاب و در مراسمی در کتابخانه پارک شهر از وی تقدیر شده است.
کد خبر: ۱۸۱۰
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha