۱۵۷۷۰۹۹۸۶
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، «حیدر کلهری» روز دوشنبه در این باره گفت: مسابقه مجازی «شهر آماده» ویژه اعضای خانه دوام و ایمنی با محور آمادگی در برابر بحران است که با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

کلهری درباره موضوعات این مسابقه گفت: در این مسابقه سوالاتی از جمله وظایف اعضاء گروه‌های مدیریت بحران خانه‌های دوام و ایمنی هنگام وقوع حوادث، چگونه پیش از یک بحران آمادگی داشته‌باشیم؟ در زمان بحران چه کنیم؟ مرکز امن اضطراری محله شما کجاست و سایر موارد خلاقانه مطرح می‌شود.

وی در خصوص شرایط عمومی شرکت در این مسابقه مجازی افزود: عضویت در خانه دوام و ایمنی شرط لازم است، در عین حال علاقمندان می توانند در صورتی که عضو نیستید از طریق نشانی pc.tdmmo.ir عضو شوند و آموزش ببینید.

کلهری گفت: در همین خصوص علاقه‌مندان می توانند با تولید ویدیوهای کوتاه آموزشی در سبک‌های مختلف با موضوع پرداخت به یک بحران همچون زلزله، سیل، آتش‌سوزی، کرونا و ارسال آن به صفحه رسمی اینستاگرام شهر آماده در مسابقه شرکت کنند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهران درباره سایر شرایط شرکت در این مسابقه افزود : شرط سنی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد، ویدیوی ارسالی به صورت افقی باشد، زمان ویدیو بین ۱ تا ۳ دقیقه باشد و هر کاربر می‌تواند حداکثر ۳ ویدیو ارسال کند، خلاقیت در ارائه‌ی اثر مورد توجه داوران خواهد بود و اثر شرکت داده شده در پویش باید بر روی صفحه اینستاگرام شخصی شرکت‌کننده نمایش داده شود.

وی افزود: منشن کردن نام کاربری شهر آماده (shahr.amade@) در پست اثر شرکت داده شده در پویش ضروری است.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به جوایز برندگان این مسابقه گفت: به ۵ ویدیوی برتر با انتخاب هیأت داوران، جایزه ۱ میلیون تومانی داده می‌شود و به ۵۰ ویدیو بر اساس قرعه‌کشی جوایزی اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۶۹
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha