به گزارش تهران پرس،علی توکلی شهردار منطقه19 تهران،در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت از مشارکت و همراهی شورایاران در جمع بندی پروژه های کوچک مقیاس در محلات قدردانی کرد.

 

او با اشاره به در نظر گرفتن اعتبار برای پروژه های کوچک مقیاس محلات مناطق 22 گانه از سوی شهرداری تهران افزود: امیدواریم اعتبار پروژه ها هرچه زودتر تأمین و پروژه ها اجرایی شود.

 

توکلی بر اهمیت نظرات شورایاران در تهیه و پیشنهاد پروژه های خرد محلی تأکید کرد و گفت: استراتژی شهرداری تهران اولویت دادن به اجرای پروژه های کوچک مقیاس در محلات است زیرا در پروژه بزرگ مقیاس کل بودجه هزینه و از پروژه های محلی کوچک غفلت می شود.

 

توکلی در ادامه درخصوص وضعیت نگهداشت زمین چمن های مصنوعی در بوستان ها بر پیگیری و در دستورکار قرار دادن آنها تأکید کرد.

 

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پروژه های متعددی در آستانه افتتاحیه قرار دارند از تخریب پاساژ توحید و رفع گره ترافیکی معبر شکوفه طی روزهای آینده با مشارکت سرمایه گذار خبر داد و بر پیگیری اجرای پروژه های پاییزان، فاز دوم و سوم پل باقر شهر تأکیدکرد.

 

در این نشست اعضای هیئت رئیسه شورایاری ها ضمن تشکر از شهردار منطقه و معاونین در خصوص اهمیت دادن به پروژه های خرد محلی خواستار تکمیل مساجد نیمه تمام، اختصاص کد نوسازی، بازنگری و بررسی مجدد انشعابات سراهای محلات و سایر موارد شدند.
کد خبر: ۷۱۵
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha