به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تهران پرس به نقل از هندوستان تایمز، وزارت بهداشت  کشور هند از شناسایی نقاط پر خطر این کشور خبر داد.

[ad_1]

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تهران پرس به نقل از هندوستان تایمز، وزارت بهداشت  کشور هند از شناسایی نقاط پر خطر این کشور خبر داد.

در بیانیه وزارت بهداشت هند آمده است: از 170 منطقه‌ای که در آخرین ارزیابی ها نقاط حساس و پر خطر اعلام شده بودند 72 منطقه حالت عادی به خود گرفته‌اند ولی خطر در 52 منطقه جدید آغاز شده است.

به این ترتیب 400 میلیون نفر از جمعیت هند در 130 نقطه‌ای زندگی می کنند که خطر ابتلا به کرونا در آنها بالا ارزیابی می شود.

این نقاط در 22 ایالت و منطقه هند گسترش یافته‌اند و مردم این مناطق ملزم به رعایت اصول سخت گیرانه قرنطینه هستند.

کشور هند , ویروس کرونا , کشمیر ,

مسئولین وزارت بهداشت هند معتقدند که قرنطینه عمومی اجباری کمک زیادی به کنترل بیماری کرده است و اکنون نوبت تثبیت اقدامات انجام شده است و مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

از سوی دیگر تعطیل شدن کسب و کارها و بروز خسارات سنگین به قشر ضعیف جامعه هند باعث شده بازاریان و به خصوص صاحبان مشاغل کوچک مصرانه خواستار بازگشایی بازارها شوند.

تعداد مبتلایان به کرونا در هند امروز جهشی 2 هزار نفره داشت و آمار رسمی بیماران به 37 هزار و 336 نفر رسید.

تعداد افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده 1218 نفر اعلام شده کرونا بیشتر در نقاط مرکزی و شمال هند منتشر شده است.

انتهای پیام/.

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۶۸
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha