۱۲۸۷۸۱۲ (۱)
به گزارش تهران پرس، رساندن کتاب به دست مخاطبان در سراسر کشور از دغدغه‌های فعالان حوزه کتاب و نشر است. نمایشگاه مجازی کتاب تهران توانست فاصله میان تولیدکننده و مصرف‌کننده کتاب را حذف کند و آثار تولید شده ناشران را به دست مردم در هر نقطه از کشور برساند؛ از جمله اینکه کتابخوان چابهاری از ناشر تبریزی کتاب خرید.

 

در سه روز نخست برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تعداد نسخه‌های فروخته شده به ۳۳۰ هزار و ۷۴۶ نسخه به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد تومان رسید.

 

همچنین ۶۱ هزار و ۷۱۸ کتاب سفارش ثبت شده اند. از این تعداد ۴۲ هزار و ۷۶ سفارش از سوی ناشران به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده و ۱۹ هزار و ۶۱۰ سفارش در انتظار ارسال است.

 

مخاطبان کتاب می‌توانند تا دهم بهمن‌ماه با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را براساس جست‌وجوی‌های پیش‌بینی شده از جمله دسته‌بندی‌های موضوعی، دسته‌بندی‌های ناشران و دسته‌بندی‌های پیشرفته ثبت و خریداری کنند.

 

مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوال‌های مخاطبان در زمینه‌های مختلفی از جمله ثبت‌نام، جست‌وجو، خرید یا دریافت مرسولات است.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۶۷۳۷
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha