به گزارش خبرنگار تهران پرس، روز دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ مراسم اولین یادواره شهدای گمنام به همراه تکریم از مادران شهدا با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرهنگ قاسمعلی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی به همت بسیجیان حوزه ۱۷۹ زین‌الدین و حوزه ۱۸۰متقین در مسجد جامع فاطمیه برگزار گردید.

این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت قرآن، نواختن سرود ملی و سخنرانی سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه بود.

سردار فدوی در این مراسم با اشاره به رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم باید در کارهای آسان هم طبق قاعده‌ای که خدا گفته است عمل کنند و خدا حتما وعده‌اش که تخلفی در آن نیست حق است و بالاترین نتایج رقم خواهد خورد و این یکی از قاعده‌های ما برای پیروزی بود.

وی افزود: هواپیمایی که در سال ۹۸ زدیم همان هواپیما که سربازان آمریکایی و انگلیسی در کنار آن حضور داشتند این عبارت را به کار بردند: ما آمریکایی ها به علاوه هم پیمانمان در منطقه باید توانی ایجاد کنیم که در برابر ایران بازدارنده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در ایام شهادت حاج قاسم، مکنزی فرمانده آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا چندین بار در صحبت هایش اعتراف کرده که برتری مطلق هوایی توسط ایران از جنگ جهانی دوم از بین رفته و ما دست برتر را نداریم بلکه ایران دارد، این سخنان برای روزنامه های داخلی نیست بلکه سخنان فرمانده ی دشمن ما است.


عطیه فلاحی، یوسف خسروی: باشگاه خبرنگاران تهران پرس
کد خبر: ۱۶۴۰۱
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha