۱۱۲۹۰۰۵۲_۷۱۸
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ اصناف و بازاریان که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت شهید سلیمانی بر کسی پوشیده نیست و توفیق این را پیدا کرد که در اطلاعت امر امام باشد.

 

وی افزود: شهید سلیمانی در دفاع از حق و در میدان جهاد و مجاهدت و دفاع از مظلومین بویژه مردم عزیز فلسطین احکام خدا را در اطاعت از انقلاب اسلامی در زیر سایه قرآن و عترت پیاده کرد.

 

فضلی ادامه داد: اگر این مجاهدت، فداکاری و بصیرت نبود ما نمی توانستیم در جبهه مقاومت حرف اول را بزنیم.

 

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه انقلاب اسلامی گفت: من از این شهید بزرگوار شنیدم که می‌گفت الگوی ما در جبهه مقاومت، الگوی هشت سال دفاع مقدس بود. همانگونه که امام عظیم الشان ما در دفاع مقدس همه ی مردم عزیز ایران اسلامی و اقشار مختلف را به میدان آورد و در مقابل کفر صدامی ایستادگی کرده و ایران اسلامی دفاع کرد.

 

سردار فضلی با اشاره به خاطرات خود با شهید سلیمانی در عملیات کربلای پنج ادامه داد: شهید سلیمانی تمام مجاهدت را به میدان آورد و با فرماندهگی، مدیریت و مجاهدت این شهید بزرگوار توانستیم با دو شب شناسایی به دژ شلمچه برسیم.

 

وی ادامه داد: جبهه ما جبهه عشق و داوطلبی بود، آمدن به جبهه و ماندن و رفتن همگی داوطلبی بود.

 

فضلی گفت: ۸۰ تا ۸۵ درصد رزمندگان در عملیات از بسیجیان و اقشار مختلف مردم بودن، اینکه می گوییم شهید حاج قاسم سلیمانی مردمدار است برای همین است.

 

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در جبهه مقاومت آمد و مردی مردانگی را تکثیر کرد و باعث شد همه از بلاد اسلامی بیایند، این هنر و این ابتکار شهید سلیمانی که به تاثی از امامین اسلامی بود، توانست جبهه مقاومت را و احاد مستضعفین گیتی را بسیج کند و امروز از مظلومین دفاع بشود.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۷۹۰
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha