۱۰۷۷۱۷۵۱_۲۳۷
به گزارش تهران پرس، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه از تهران، ضمن حضور در این دیدار مردمی گفت: شرایط کنونی کشور بسیار حساس است، متاسفانه پس از گذشت ادوار متعدد تا به امروز اعتماد عمومی نسبت به کارکرد نهادهای خدمت رسان و دولتی دچار خدشه شده؛ این معضل در نتیجه ناکارآمدی و انحراف از مسیر درست ایجاد شده است.

وی افزود: الحمدلله دورانی آغاز شده که مردم دیگر هیچگونه فاصله و تفاوتی بین خود و مسئولین نمی بینند. شرایط فعلی به سمت و سویی رفته که شهروندان با امید نسبت به بیان توقعات و خواسته‌های به حق خود اقدام کنند.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه بیان کرد: با روی کار آمدن آقای دکتر زاکانی شهردار انقلابی تهران، همه مردم منتظرند تا شاهد رقم خوردن اتفاقات تازه‌ای باشند. فردی که در این دوره مسئولیت قبول کرده نیز با اشراف کامل به این موضوع همقدم با دستورالعمل های ابلاغی در راستای تحولی اساسی در کارکردهای موضوعی خواهد بود.

وی تاکید کرد: بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، همگی باید خود را برای طلوع خورشید ولایت عظمی آماده کنیم. اگر بخواهیم مدیریت شهری را مبتنی بر جامعه مهدوی پیاده سازی کنیم؛ می بایست فرازی از دعای عهد مبنی بر "شهری آباد و پیشرو همراه با شهروندانی مکرم و برخوردار" را سرلوحه فکری قرار دهیم.

وی همچنین یادآور شد: رشد پرشتاب دارای یک پیش نیاز و سه رکن اساسی است؛ پیش نیاز آن برنامه‌ ریزی های دقیق و ارکان آن به ترتیب مدیریت صحیح نظارت دقیق و مشارکت مردم است.

کاشانی پور تصریح کرد: منطقه۲۱ علی‌رغم وجود زمین های فراوان و عرصه های باز شهری، متاسفانه با کمبود سرانه های هفت گانه خدماتی مواجه است و شهروندان شریف این بخش از پایتخت خواهان رسیدگی بیشتر نهادهای خدمت رسان و ارگان های دخیل در این امر هستند.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه با اشاره به این نکته که از زمان حضورش تاکنون پیگیر مسائل و احصاء مشکلات بوده، افزود: به نوبه خود با شناخت تنگناها و نقاط ضعف و ارتباطات منصوبی که با ارگان های ذیربط دارم موارد را جز به جز پیگیری می کنم. ولی به لطف خدا این جلسه که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برپا شده زمینه کلید خوردن اتفاقات بزرگتری خواهد بود.

کاشانی پور در همین راستا خاطرنشان کرد: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی حاضر در این محفل مردمی می‌خواهم که زبان گویای درخواست‌های به‌حق جامعه شهروندی منطقه۲۱ باشند و صنایع مستقر در این محدوده را به انجام مسئولیت های اجتماعی شرکتی بیش از پیش تشویق و ترغیب کنند.

در پایان این دیدار مردمی؛ آقایان خضریان و رضوانی نمایندگان مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی هر یک به صورت جداگانه به بیان جزئیات شیوه نامه های ابلاغی درخصوص نحوه خدمت رسانی و ایجاد امکانات پرداختند.


"سعید فروزنده؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس"
کد خبر: ۱۵۰۵۲
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha