۱۶۹۱۱۴۹۹۲
به گزارش تهران پرس، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه چهارمین مرحله از پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه در ماههای محرم و صفر ۱۴۰۰ با مشارکت مردم، خیّران، گروه‌های جهادی و بسیج برگزار شد، اظهار داشت: در این پویش بالغ بر ۸ میلیون و ۱۰۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

وی افزود: برای طبخ این میزان غذای گرم در مجموع بالغ بر ۲۴۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری و هزینه شد.

 

پرپنچی با اشاره به فعالیت ۲۴۷ آشپزخانه در طرح اطعام حسینی، گفت: فعالیت این مراکز به طور کامل مردمی و زیر نظر مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی بود و ۱۶ هزار و ۳۴ نیروی داوطلب در تهیه و توزیع غذای گرم در آشپزخانه‌ها فعالیت کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به توزیع ۲۶۵ هزار و ۲۷۰ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی، بیان کرد: در مجموع بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۶۴۴ میلیون تومان از سوی خیّران و مراکز نیکوکاری برای تامین این بسته‌های معیشتی هزینه شد.

 

وی تأکید کرد: در مجموع پویش‌های اطعام و احسان حسینی بالغ بر ۳۲۴ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان کمکهای نقدی و غیر نقدی مردمی جمع‌آوری و به صورت غذای گرم، بسته‌های معیشتی و بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

کمیته امداد استان تهران دارای ۸۰ هزار خانواده تحت پوشش هست که ماهانه کمک هایی را به صورت نقدی، غیر نقدی، آموزشی و درمانی را در یافت می کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۲۲۹۰
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha