مسابقه عکس
به گزارش خبرنگار تهران پرس،  دومین سوگواره عکس حسینی را با عنوان “ پژواک عاشورا ” و همچنین پویش ملی پژواک عاشورا را برگزار می شود. علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های گرفته شده توسط موبایل یا دوربین عکاسی خود را از طریق تلگرام : به آدرس @soogvareh_negah، نشانی پست الکترونیکی  soogvareh_negah@yahoo.com و اینستاگرام : https://instagram.com/lamsenegah?utm_medium=copy_link به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

شرایط ارسال اثر:


  1. شرکت‌کنندگان از ۲۵ مرداد ماه تا ۲۵ مهر ماه فرصت دارند آثار خود را به همراه مشخصات و شماره تماس خود (به همراه شرحی کوتاه (حداکثر۴۰ کلمه) درباره محل و موقعیت عکس، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه را) برای دبیرخانه ارسال کنند.

  2. هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۷ فریم عکس در این مسابقه شرکت کند، آثار ارسالی باید رنگی و حجم فایل ارسالی حداقل ۱ و حداکثر۳ مگابایت با فرمتJPEG/JPG ، ۳۰۰dpi و اندازه ضلع بزرگ آن ۳۰۰۰ پیکسل باشد و همچنین باید با حروف لاتین همراه با نام و نام خانوادگی عکاس ، ردیف عکس نام‌گذاری شده باشد. برای مثال : ALI KARIMI - 01 باشد

  3. درج هرگونه امضا، قاب، واترمارک، تاریخ، نشان و… روی عکس، منجر به حذف آن از مسابقه خواهد شد .ویرایش عکس‌ها نیز در حد اصلاح رنگ و نور در صورتی که به اصالت عکس خدشه ای وارد نشود مجاز است.


 

آثار منتخب در قالب نمایشگاه عکاسی در یکی از گالری‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری لمس نگاه به نمایش گذاشته خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد و دبیرخانه جهت چاپ آثار حق ویرایش جزئی آثار با حفظ اصالت عکس را دارد و  "در صورت چاپ کتاب عکس سوگواره پژواک عاشورا " یک نسخه الکترونیک از آن را به صاحبان اثر در کتاب، هدیه می­نماید.

ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد.

زمان داوری آثار در هفته نخست آبان ۱۴۰۰ و اعلام آثار برگزیده و آثار راه یافته به نمایشگاه در نیمه دوم آبان ماه ۱۴۰۰ و مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در آذر ماه ۱۴۰۰ همزمان با ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) خواهد بود.

 

این سوگواره در دو بخش برگزار میشود:

بخش اصلی : مسابقه عکاسی حرفه ای، مسابقه عکاسی موبایلی، کارگاه های عکاسی مرتبط با سوگواره، نمایشگاه عکس از آثار برتر

بخش جانبی : پویش اینستاگرامی پژواک عاشورا، اجرای پارامید و برنامه های میدانی، رادیوی اینستاگرامی سوگواره، مسابقات پیامکی

 

جوایز مسابقات عکاسی شامل موارد زیر می باشد؛

جوایز بخش عکاسی حرفه ای :

رتبه اول : ۳۰ میلیون ریال + تندیس یادبود

رتبه دوم : ۲۰ میلیون ریال + تندیس یادبود

رتبه سوم : ۱۰ میلیون ریال + تندیس یادبود

جوایز بخش عکاسی با موبایل :

۳ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای ۳ نفر اول + تندیس یادبود

جوایز ویژه هیئت داوران :

جایزه ویژه به دو اثر برتر در دو موضوع “روضه های خانگی” و “سلامت و عزاداری” + تندیس یادبود

علاقه‌مندان به پویش «پژواک عاشورا» می‌توانند با مراجعه به صفحات اینستاگرامی به نشانی های زیر و فالو کردن این پیجها همچنین انتشار محتوای مرتبط با موضوعات پویش در اینستاگرام و درج دو هشتگ :#پژواک_عاشورا  و #lamsenegah در این پویش شرکت نموده و از جوایز آن بهره‌مند شوند؛

.https://instagram.com/lamsenegah?utm_medium=copy_link

https://instagram.com/pak.dairy?utm_medium=copy_link

https://www.instagram.com/ziakosocks_orginal/

https://instagram.com/kosar_piramid?utm_medium=copy_link




 
کد خبر: ۹۹۴۸
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha