photo_2021-07-25_22-11-39
به گزارش تهران پرس، علی توکلی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک ولایت به تشریح اقدامات اجرایی در راستای فضاسازی شهر به مناسبت این ایام و زیباسازی بصری معابر اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت ضمن اکران بنرهایی با محتوای تبریک اعیاد قربان و غدیر، دو المان نوری عید غدیر نیز در مقابل بوستان بزرگ ولایت و ساختمان ستادی شهرداری منطقه نصب شد.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک ولایت ضمن اهتزاز ۳۰۰ تخته پرچم ایران و الوان در پل های سواره رو محدوده این منطقه، ۵۰ تخته پرچم نیز مطابق طرح ابلاغی سازمان زیباسازی روی این پل ها نصب شده است.

همچنین به منظور زیبایی بیشتر نمای شهری و لذت بصری شهروندان، معابر این منطقه با نزدیک به ۸ هزار متر انواع ریسه نوری و بیش از ۱۱ هزار متر ریسه پارچه ای الوان آذین بندی شدند.

توکلی اجرای دیوار نوشته با مضمون تبریک دهه ولایت را از دیگر اقدامات مناسبتی این ایام خواند که با استفاده از رنگ های شب نما و با استفاده از پروژکتور UV روی جداره ساختمان ستادی شهرداری منطقه صورت گرفته است.

این مسئول در بخش دیگری از رفع آلاینده های بصری و نگهداشت شهر در معابر پرتردد منطقه خبر داد و افزود: در همین راستا ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع از جداره های بد منظر این منطقه در معابری همچون حاشیه بزرگراه تندگویان، بلوار شقایق، میدان ثارالله ، بلوار شهید ورامینی و ...، پاکسازی و نمای بصری زیباتری به خود گرفتند.
کد خبر: ۹۳۷۳
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha