میرزایی
 

حجت الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات بیان کرد: عوامل مختلفی وجود داشت مبنی براینکه نمی خواست انتخابات باشکوه و آنطور که در شان ملت ایران است برگزار شود.

 

این نماینده مجلس در ادامه توضیح داد: با توجه به ناکارآمدی‌ها، ضعف‌های مدیریتی، بی تدبیری‌های دولت تدبیر و امید که موجب ناامیدی مردم شده بود و تبلیغات داخلی و خارجی برای دلسردکردن مردم و همینطور شرایط کرونا، انتظار می رفت که مشارکت خیلی کمتر از این باشد، اما این حضور به نسبت گسترده بود و به تعبیری مردم گل کاشتند.

‎ ‎

میرزایی به کابینه احتمالی دولت آتی نیز اشاره کرد و گفت: اگر کابینه دولت آتی بر مبنای شایسته سالاری، تعهد انقلابی، اسلامی و جهادی و تخصص متناسب با مسئولیت افراد شکل گیرد، در این صورت هر کسی که شایستگی دارد وابسته به هر مجموعه و جریانی باشد می تواند در مجموعه دولت آتی قرار گیرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تاکید کرد: ما از دولت آتی انتظار داریم که انتخاب افراد برپایه شایسته سالاری صورت گیرد. ضمن اینکه برای موفقیت آقای رئیسی دعا می کنیم و هر کمکی که در مجلس بتوانیم به ایشان خواهیم داد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۲۹۳
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha