p25-+(8)
مهران رجبی بازیگر سریال زیرزمین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اهمیت روحیه جهادی در خدمت به مناطق محروم کشور اظهار داشت: چندین بار سعادت داشته ام و در اردوهای جهادی در مناطق محروم شرکت کرده ام و از نزدیک دیده ام که دانشجویان و جوانان دلسوز با روحیه جهادی و به صورت رایگان، به مناطق محروم کمک می کنند و چقدر این حس و حال زیباست.

وی ادامه داد: این اردوهای جهادی و سازندگی باعث خدمت رسانی بیشتر به روستاهای محروم و دورافتاده می شود و چون با هدف رضای خدا انجام می شود شیرینی و لذت دیگری دارد.

رجبی تاکید کرد: در اردوهای جهادی، تعدادی از جوانهای خوب و باسواد دانشجو همه ساله به اردوهای جهادی در نقاط محروم کشور می‌روند و سعی می‌کنند مهم‌ترین معضل روستا را در یک ترم جهادی برطرف کنند و این همان روحیه انقلابی و جهادی است که کشور نیاز دارد تا بیش از پیش باعث محرومیت زدایی و سازندگی در کشور شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس سعادت حضور در میدان های نبرد را داشتم و اکنون حس می کنم که برای خدمت به مردم کشور، بهترین روش همین شرکت در اردوهای جهادی است و معتقدم که اگر همین روحیه جهادی در میان مسئولان کشور نهادینه شود، بسیاری از مشکلات حل و فصل می شود.

وی خاطر نشان کرد: کشور نیاز به تقویت روحیه های انقلابی و جهادی دارد و با همین روحیه ها می شود مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... را رفع نمود و با افزایش سازندگی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم، امید و رفاه را در میان مردم افزایش داد.

انتهای پیام/

کد خبر: ۷۹۷۰
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha