۶۵۵b1a73-9fb9-4eb3-8591-558ce4884131
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر توضیح داد: در واپسین روزهای قرن و به مناسبت هفته درختکاری، معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ۱۲ با همکاری واحد توسعه سیستم‌های حمل‌و‌نقل پاک سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران، همایش دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی را برگزار کرد.

سعادتی هدف از اجرای این پروژه را تلاش برای تغییر سبک زندگی دانش‌آموزان به عنوان مهم‌ترین گروه هدف و جایگزینی دوچرخه برای ترددهای روزانه آنها معرفی کرد و ادامه داد: این رویداد زیبا و تأثیرگذار با همایش دوچرخه‌سواری از محل دبیرستان تا بوستان شهر با حضور ۲۵ دانش‌آموز داوطلب و همراهی بیش از ۳۰ شهروند دوچرخه‌سوار عضو گروه مردمی دوچرخه‌سواری سفیران ترافیک، نمایندگان آموزش و پرورش، عوامل محترم پلیس راهور، نیروی انتظامی و اورژانس منطقه ۱۲، آغاز شد که البته پیش از آغاز تردد دانش‌آموزان با دوچرخه، همه نکات ایمنی در دو بخش تئوری و عملی را یکی از مربیان پیشکسوت دوچرخه‌سواری، آموزش داد.

وی همچنین از کاشت بیش از ۵۰ نهال بلوط در فضای پیش‌بینی‌شده توسط کارشناسان فضای سبز در بوستان شهر و با حضور مدیران حمل‌و‌نقل و آموزش و پرورش منطقه ۱۲، خبر داد و گفت: در این رویداد، حمایت همه‌جانبه از محیط زیست شهری توسط حاضران در این رویداد به نمایش درآمد.

شهردار قلب طهران با ابراز امیدواری از اینکه با تداوم همکاری‌های بین سازمانی، بیش از پیش شاهد توسعه انسان‌محوری در شهرها و بهبود وضعیت محیط زیست باشیم، افزود: یادمان نرود که «شهر پاک یک اتفاق نیست، بلکه یک انتخاب است».

در پایان با اهدای هدایایی به رسم یادبود از همه دانش‌آموزان حاضر در این رویداد که آینده‌سازان و پیش‌قراولان توسعه دوچرخه‌ به عنوان یک وسیله حمل‌و‌نقل پاک به شمار می‌روند، تقدیر شد.

در این رویداد حمید شاه‌منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲، عباس باستانی، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، مریم عسگری‌پور، رئیس اداره حمل‌و‌نقل عمومی معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ۱۲، محمد خزایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۲، علی خلیلی، مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۲، علی آزاد، مدیر دبیرستان پانزده خرداد و نمایندگانی از پلیس راهور و نیروی انتظامی منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۷۵۷
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha