۱۱۳۶۴۴۶_۹۳۴
عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰باید بیش از پیش به بودجه نظام سلامت هم توجه می شد، گفت: در شرایط کرونایی به سر می بریم و در این اوضاع توجه به مسئولان بهداشت و درمان کشور و همچنین حمایت از آنان باید در اولویت دولت باشد تا بتوان بر بیماری کرونا غلبه کرد.

وی افزود: تا به امروز بیش از ۳۰۰نفر از مدافعان سلامت کشورمان به شهادت رسیده اند و آنان در خط مقدم در حال نبرد با ویروس منحوس کرونا هستند و عدم حمایت از این عزیزان به منزله تضعیف کردن این جبهه سلامت است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به خطرات مسافرت در نوروز گفت: مسافرت های نوروزی می تواند باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شود و باید طوری برنامه ریزی کنیم که با محدودیت سفر به برخی از استانها که شرایط خوبی ندارند، مانع از موج چهارم شیوع کرونا در کشور شویم.

روح الامینی افزود: ویروس کرونای انگلیسی را باید جدی بگیریم چرا که قدرت سرایت بالایی دارد و یقینا انفعال در برابر این ویروس می تواند زنگ خطری برای کلانشهری همچون تهران باشد که تراکم جمعیت زیادی دارد و می تواند به بحران ۱۴۰۰ تبدیل شود.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۴۷۱۰
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha