دستگیری
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق به عنف خبر داد.

وی در ادامه توضیح داد: خانمی ۳۰ ساله به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشت ساعت ۱۸:۳۰، ۲۱ آذر ماه از شهر ری به مقصد باقرشهر سوار بر یک دستگاه خودروی تیبا عبوری شدم، در بین راه راننده با تغییر ناگهانی مسیر و تهدید چاقو، من را به بیابان های اطراف کهریزک برده و علیرغم التماس و خواهش مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه در همان محل رهایم کرده و متواری شد.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی ابراز داشت : با عنایت به حساسیت و اهمیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پایگاه نهم قرار می گیرد و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم اولین مظنون به نام سیامک ساکن کهریزک شناسایی می شود.

وی عنوان کرد: تصاویر سیامک استخراج و معلوم شد نامبرده دارای یک دستگاه خودروی تیبا است و تصویر نامبرده مورد شناسایی شاکیه قرار گرفت. پس از انعکاس موضوع به مرجع قضایی، دستور دستگیری سیامک اخذ و چهاردهم دی ماه وی در یک عملیات پلیسی در منطقه شورآباد کهریزک دستگیر و در بازجویی ابتدا منکر موضوع بوده، اما با توجه به قرائن و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به اذیت و آزار شاکیه و سرقت از او اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه گودرزی با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه، متهم روانه زندان شد، گفت: از شهروندان خواست برای سفرهای درون شهری حتما از خودروهای تاکسی و یا آژانس های مسافر بری استفاده نمایند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۲۴۵
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha