IMG_20210101_125713_065
علیرضا نظری " عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی" مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی تهران پرس در تبیین مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهارکرد: شخصیت این شهید جبهه مقاومت از زوایای مختلف قابل تحلیل، بررسی و ارزش گذاری است و باید گفت که در برابر ملت ایران و ملت های اسلامی فروتن و متواضع بود.

 

این نماینده مجلس در رابطه با اینکه شهید سلیمانی یکی از مصادیق کامل یاران پیامبراکرم (ص)بود، بیان کرد: حاج قاسم در برابر اهل ایمان متواضع بود و از انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن صیانت کرد و می توان گفت در عرصه بین المللی اسطوره مقاومت بود.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی،  افزود: سردار سلیمانی طرفدار مظلوم و دشمن ظالم بود و به عنوان نمادمقاومت و مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم در جهان شناخته  شد و این خط و مکتب شهید سلیمانی در جهان ماندگار و هرروز بیشتر توسعه پیدا خواهد کرد.

 

وی در خصوص انتقام سخت، اشاره کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود اشاره داشتند که ترامپ و امثال ترامپ به اندازه کفش شهید سلیمانی هم نمی ارزد؛ در بحث انتقام از شهید سلیمانی، انتقام نسبت به سربازان آمریکایی نیست و این انتقام توسط جبهه مقاومت بایستی پیگیری گردد.

 

نظری در پایان تاکیدکرد: انتقام سخت عملی در دستور کار قراردارد و انشاالله در زمان و مکان خودش اتفاق خواهد افتاد.

گفتگو از سارا پیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۱۳۷
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha