c24be704-d278-4d56-b5f8-327ae73e3467
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار محمدرضا یزدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سومین گردهمایی مسئولین گروه‌های جهادی مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر استان تهران که عصر امروز در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت:با تعامل مراجع قضایی و دادستان استان تهران حمایت های قضایی و حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر پیگیری می شود.

وی افزود: مراجع قضایی همراه با آمران و ناهیان هستند و درخواست های این قشر را توسط این ستاد مطالبه می کنیم.

سردار یزدی با اشاره به حمایت های مادی و معنوی نیز اظهار داشت: برای اجرای طرح های آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت های خوبی در نظر گرفته شده است که به صورت جدی تر این مباحث را دنبال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان: ایجاد ساختار روند خاصی دارد که نیاز به زمان است.

۳۰۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تهران شکل گرفته است

وحید امیریان  معاون اجتماعی سپاه تهران نیز در این گردهمایی بیان داشت: حکم فعالیت برای این تعداد از گروه ها صادر شده است و مورد حمایت قضایی و حقوقی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: روزانه هر کدام از این آمران به معروف و ناهیان از منکر ۱۲ مورد تذکر لسانی ارائه می کنند.

امیریان با اشاره به ارتباط سپاه با مراجع قضایی و انتظامی گفت: اگر به آمران معروف توهینی صورت گیرد با هماهنگی ها و تعامل، نیروی انتظامی استان و مراجع قضایی برخورد خواهند کرد.

وی گفت: ضمن اینکه آموزش هایی به آمران به معروف و ناهیان از منکر ارائه می شود تا از خطاها جلوگیری شود زیرا خطاها تبعاتی را به وجود می آورد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۷۸۲
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha