tochal-iran-ski-traveling-center-visa-tehran

هتل های سه ستاره تهران 


یکی از معدود شهرهای ایران که سفرهای کاری و تفریحی به‌صورت همزمان در آن‌جا انجام می‌شود، شهر تهران است. این شهر به‌سبب موقعیت و شرایطی که دارد، بسیاری از شغل‌ها و ادارات را در خود جای داده که باعث رفت و آمد جمعیت و سفرهای کوتاه مدت و بلند مدت بسیاری می‌شود. همین امر گردشگری تهران را رونق خوبی داده و این شهر درطول سال افراد زیادی را می‌پذیرد. وجود مسافر در هر شهری باعث ساخت مسافرخانه‌ها و هتل‌ها می‌شود. تهران نیز از این مساله مستثنا نیست و بسیاری از هتل های تهران در قسمت‌های گردشگری و دیدنی آن ساخته شده است. درادامه با ما همراه باشید تا با هتل های تهران بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل‌ های تهران


در شهر تهران انواع هتل‌ها با سبک‌های مختلف و شمایل متفاوت ساخته شده‌اند. بسیاری بر این باور هستند که به فراخور سفرها و اهداف سفر بیشتر هتل‌های این شهر به‌صورت مدرن ساخه شده‌اند و کم‌تر رگه‌هایی از سنت و قدمت را در آن‌ها مشاهده می‌کنیم. اما با همه این‌حال هتل‌های سنتی هم در تهران وجود دارند که در این شهر ساخته شده‌اند؛ اتفاقا به‌دلیل کم بودن طرفداران بسیار زیادی هم دارند. درادامه با ما همراه باشید تا هتل‌های سه ستاره تهران را بیشتر از قبل بشناسیم.


هتل شهر تهران


اگر جزء افرادی هستید که از آب‌وهوای بد و کثیف تهران رضایت ندارید و هتلی در قسمت‌های خوش آب‌وهوای این شهر می‌خواهید پیشنهاد من به شما هتل شهر است. در قسمت شرق تهران سه راه تهران‌پارس ابتدای خیابان دماوند هتل تهران‌ پارس به‌عنوان هتلی با دسترسی مناسب به مناطق خوش آب‌وهوای تهران احداث شد. این هتل کنار بوستان جنگلی سرخه ساخته شده و بعضی از اتاق‌های آن ویوی روبه جنگل هم دارند. ازجمله امکانات بسیار خوبی که هتل نسبت به قیمت کم ارائه می‌دهد، می‌توان به اینترنت رایگان هم در اتاق و هم در لابی اشاره کرد. علاوه‌براین هتل خارج از طرح ترافیک استان است و این به عبورومرور راحت‌تر شما کمک می‌کند. رزرو هتل تهران از علی بابا مخصوصا هتل شهر به‌راحتی انجام می‌شود. فقط کافی است سری به این سایت بزنید و با رزرو اتاق‌های تک، دو، سه، چهار و پنج نفره این هتل با قیمت کم‌تر قسمت اعظمی از استرس سفر خود را کم کنید.

هتل توچال تهران


رزرو هتل تهران بین مردم عادی که برای تفریح و خوش گذرانی به این شهر می‌روند، کاری عادی است؛ اما خود تهرانی‌ها هم اگر بخواهند هتل رزرو کنند که دیگر عادی نیست! هتل توچال تهران یکی از هتل‌های بی‌نظیر و دوست‌داشتنی تهران به‌حساب می‌آیند که برای اسکیت‌سوارها و دوست‌داران اسکیت بسیار لذت‌بخش است. این هتل سه ستاره در منطقه توچال و ایستگاه هشتم تله‌کابین ساخته شده که می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از تله‌کابین به آن‌جا برسید. فضای دلنشین و دوست داشتنی اتاق‌های گرم و خوش‌منظره با پنجره‌هایی به‌سمت کوهستان برفی فضای دلنشینی را برای شما فراهم می‌کند.

این هتل از نظر تهویه و هواسازی بسیار خوب عمل کرده است. اتاق‌های این هتل با توجه به فضا و آب‌وهوای منطقه باید کمی سرد باشد که با توجه به سیستم گرمایش اتاق‌ها هنگام حضور در اتاق‌ اصلا سرما را احساس نمی‌کنید.

البته هتل توچال شرایط خاصی دارد. این شرایط به‌دلیل وجود هتل در منطقه کوهستانی و شرایط رفت‌وآمد به آن‌جا وضع شده‌اند. قانون اول این‌که به‌دلیل رفت‌وآمد با تله‌کابین، هتل از پذیرش افراد زیر هشت سال و بالای ۵۵ سال معذور است. دوم اینکه افرادی که هرگونه بیماری مثل قند و فشار خون، بیماری قلبی و عروقی، بیماری‌های نفسی و معلولیت‌ها و... دارند، نمی‌توانند در آن پذیرش شوند.

هتل آپارتمان ملل


خیابان ولی عصر محلی است که هتل آپارتمان ملل یکی از هتل‌های ستاره تهران را در آن ساخته‌اند. شما می‌توانید همراه با خانواده هتل ملل را به‌عنوان محل اسکان خود انتخاب کنید؛ زیرا این هتل امکانات و شرایط رفاهی بی‌نظیری را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. اتاق و سوئیت‌های این هتل همه امکانات کامل یک خانه را دارد؛ از یخچال، آشپزخانه و... گرفته تا میز، مبلمان، سرویس خواب و روم‌سرویس. هر امکاناتی که یک خانه کامل دارد، در اتاق‌های این هتل هم موجود است.

علاوه‌بر این‌ها فضای خارج از اتاق‌ها هم خدمات و امکانات بسیاری دارد. در این هتل وسایل اداری مثل فکس و... رستوران و نمازخانه، تاکسی، کافی‌نت و سیستم تهویه، سالن‌های ورزشی و باشگاه، وسایل بدنسازی و... وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. همچنین هتل فضای سبز مناسبی هم دارد که برای وقت گذراندن بسیار مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از سایت علی بابا با سرعت هتل ملل را رزرو کنید. رزرو هتل تهران به‌صورت آنلاین مخصوصا برای هتل‌هایی مثل ملل بسیار حیاتی‌ است؛ زیرا قبل از پرشدن، شما اتاق رزروشده‌ای برای خودتان دارید.
کد خبر: ۳۴۲۹
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha