۱۵۷۷۵۶۴۹۵
به گزارش تهران پرس ؛ نخستین لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ طی روزهای اول تا سوم اسفندماه به میزبانی پرتغال و در شهر لیسبون برگزار می‌شود تا کاراته‌کاهای جهان پس از حدود یکسال در رویدادی بین‌المللی صف آرایی کنند. این مسابقات دارای امتیاز ورودی المپیک توکیو نیست.

ذبیح‌اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، صالح اباذری و علی‌اصغر آسیابری در کومیته مردان و رزیتا علیپور و سارا بهمنیار در کومیته زنان، ترکیب تیم اعزامی ایران را تشکیل می‌دهند.

شهرام هروی و سمانه خوش‌قدم سرمربیان تیم‌های مردان و زنان به‌همراه نعمیا خواجوی بدنساز تیم مردان، کادر فنی اعزامی به لیسبون هستند.

تیم کشورمان سپس راهی جمهوری‌آذربایجان می‌شود تا در لیگ‌جهانی باکو که ۲۲ الی ۲۴ اسفند برگزار خواهد شد روی تاتامی می‌رود. این رویداد نیز دارای امتیاز ورودی المپیک توکیو نیست.

لیگ جهانی مراکش که ۲۰ الی ۲۲ فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌گردد، مسابقه دیگری است که کاراته‌کاهای کشورمان در آن شرکت می‌کنند.

این مسابقات دارای سهمیه ورود به المپیک است و در پایان این رویداد از بین گنج‌زاده و پورشیب، یک نفر المپیکی خواهد شد. بهمن عسگری هم پیش از این سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده است.

در نهایت ۲۱ تا ۲۳ خردادماه آخرین مرحله گزینشی المپیک در فرانسه برگزار می‌شود که امیر مهدی‌زاده به‌عنوان تنها نماینده ایران برای رسیدن به المپیک روی تاتامی خواهد رفت.
کد خبر: ۳۲۵۸
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha