به گزارش تهران پرس ،  هم‌زمان با آغاز دهه بصیرت و یوم‌الله ۹ دی کاروان خودرویی بصیرت در ۱۵ شهرستان استان تهران به حرکت درآمد.
۱۳۹۹۱۰۰۹۱۵۰۰۰۳۳۰۵۲۱۹۰۱۰۲۱۰

به گزارش تهران پرس ،  هم‌زمان با آغاز دهه بصیرت و یوم‌الله ۹ دی کاروان خودرویی بصیرت در ۱۵ شهرستان استان تهران به حرکت درآمد.


حجت‌الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به حرکت کاروان خودرویی بصیرت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کاروان با مشارکت مردم به‌صورت خودرویی و با نصب پرچم‌های عزای فاطمی، نصب تمثال مقام معظم رهبری، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری‌زاده و پخش شعارهای بصیرتی در سطح شهرستان‌های استان تهران آغاز به‌کار کرد.


وی ادامه داد: این کاروان‌ها در طول مسیر با پخش شعارها و سرودهای حماسی و بصیرتی یادآور و تداعی‌گر حماسه عظیم مردم ایران در دی‌ماه سال ۸۸ شدند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضرورت گرامیداشت دهه بصیرت را یادآور شد و گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی امسال در اکثر شهرستان‌های استان تهران امکان برگزاری مراسم تجمع نداشتیم و به همین لحاظ کاروان خودرویی بصیرت در شهرستان‌ها پیش‌بینی شد که با استقبال آحاد مردم روبه‌رو شد.


لازم به ذکر است در شهرستان ورامین نیز کاروان بصیرت از میدان ولیعصر (عج) تا میدان بسیج با همراهی خودروهای مردمی، نصب پرچم‌های بصیرتی و پخش سرودهای حماسی و دل نوشته‌های مردمی باعث شد، شور حماسه کفن پوشان پیاده ۹ و ۱۰ دی مردم ورامین در حمایت از مقام معظم رهبری در سال ۸۸ را زنده کند و در انتها این کاروان مقابل مسجد جامع این شهر که با برپایی عکس‌های سال ۸۸ مردم این دیار آذین شده بود به حرکت خیابانی خود پایان داد.

کد خبر: ۳۱۲۲
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha