نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار تهران پرس درباره عملکرد دولت در حوزه معیشت گفت: دولت بعد از گذشت ۷ سال و ۵ ماه از مسیر خود مشکلی را از مشکلات مردم بر اساس سیاست‌ها و استراتژی خود نه تنها حل نکرده است بلکه به مشکلات مردم افزوده و سفره مردم بسیار کوچک‌تر شده است. وی افزود: دولت به وعده‌های خود عمل‌نکرده است و امروز در تلاش است این موضوع را به ناکارآمدی نظام پیوند زده و عنوان کند که ما در این سال‌ها ناکارآمد نبودیم و با فرافکنی، مسئولیت کوتاهی‌هایی خود را که به نظر بنده خیانت به ملت است، به گردن نظام بیندازد و از این طریق خود را تبرئه کند. این نماینده مجلس با اشاره به اینکه معیشت مردم توسط دولت به گروگان گرفته‌شده است، تصریح کرد: امروز هم معیشت مردم و هم مسئولیت و پست‌های و جایگاه‌های نظام توسط تیم دولت به گروگان گرفته‌شده است، یعنی اینکه ریاست جمهوری و وزارت خانه‌هایی که می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند با کارشکنی نمی‌گذارند کارها انجام شوند.
نصرالله پژمانفر

نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار تهران پرس درباره عملکرد دولت در حوزه معیشت گفت: دولت بعد از گذشت ۷ سال و ۵ ماه از مسیر خود مشکلی را از مشکلات مردم بر اساس سیاست‌ها و استراتژی خود نه تنها حل نکرده است بلکه به مشکلات مردم افزوده و سفره مردم بسیار کوچک‌تر شده است.

وی افزود: دولت به وعده‌های خود عمل‌نکرده است و امروز در تلاش است این موضوع را به ناکارآمدی نظام پیوند زده و عنوان کند که ما در این سال‌ها ناکارآمد نبودیم و با فرافکنی، مسئولیت کوتاهی‌هایی خود را که به نظر بنده خیانت به ملت است، به گردن نظام بیندازد و از این طریق خود را تبرئه کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه معیشت مردم توسط دولت به گروگان گرفته‌شده است، تصریح کرد: امروز هم معیشت مردم و هم مسئولیت و پست‌های و جایگاه‌های نظام توسط تیم دولت به گروگان گرفته‌شده است، یعنی اینکه ریاست جمهوری و وزارت خانه‌هایی که می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند با کارشکنی نمی‌گذارند کارها انجام شوند.


کد خبر: ۲۸۲۵
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha