۱۵۷۷۳۹۳۶۷
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از اعلام استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی، شامگاه یکشنبه در جلسه شورای پژوهش و نوآوری استان تهران، تاکیدکرد: پژوهش های مسئله محور می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد، چرا که با احصا مشکلات به ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی در موضوعات مختلف در سطح استانی و ملی می پردازند.

وی ادامه داد: از میان چندین طرح پژوهشی که دستگاه‌های استان تهران در راستای بند ز تبصره ۹ قانون بودجه ارائه داده‌اند بر اساس رویکردهایی همچون مسئله محوری، نسبت علمی پژوهش‌ها با موضوعات استان، تناسب با اعتبارات، چندین موضوع مورد ارزیابی قرار گرفت.

استاندار تهران اضافه کرد: با توجه به کمبود اعتبارات پژوهشی در نهایت با بررسی انجام شده ۱۷ موضوع پژوهشی با اعتبار استانی و سه موضوع با اعتبار ملی فراخوان می‌شود تا دانشگاه‌های مختلف و محققان نسبت به ارائه پروپزال اقدام کنند.

محسنی بندپی با بیان اینکه پژوهش‌ها باید به سمت کیفی سازی حرکت و زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند، اظهار داشت: با توجه به وسعت استان تهران و تنوع موضوعات، پژوهش در مورد سایر موضوعات ارائه شده از سوی دستگاه‌ها از طریق دانشگاه‌های و مؤسسات پژوهشی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۳
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha