۰۰۲-۱۵
اورنگ یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس در بهارستان با تاکید بر عدم برگزاری مراسمات سوگواری و عروسی اظهار داشت: کادر پزشکی در خط مقدم جنگ با کرونا قرار دارد که دشمن جامعه پزشکی دشمن نامرئی است که برای نابودی آن باید تمامی مسائل و پروتکل های بهداشتی توسط مردم رعایت شود.

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ پزشک در تخصص‌های مختلف در شهرستان بهارستان، بیان کرد: ۲۰ درصد کادر پزشکی در مواجه با بیماری کرونا، به این بیماری مبتلا شدند که یکی از این پزشکان به درجه رفیع شهادت در حوزه سلامت نائل آمد.

رئیس نظام پزشکی بهارستان با بیان اینکه در فصل سرما سیستم ایمنی بدن با وجود سرماخوردگی و آنفولانزا کاهش می باید، افزود: عدم سوء تغذیه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند بدن را در مقابل بیماری کرونا مقاوم سازد.

یوسفی با تاکید بر ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر و افزایش در افزایش سرانه‌های درمانی تصریح کرد: سرانه‌های درمانی و بهداشتی در شهرستان بهارستان نسبت به جمعیت آن در کشور ۶ برابر عقب ماندگی دارد و برای جبران آن همه مسئولین باید تلاش کنند.

وی به فعالیت بیش از ۱۰۰ پزشک در گروه‌های تخصصی مختلف پزشکی در بهارستان اشاره کرد و گفت: حضور متخصصین نسبت به یک دهه گذشته اصلا قابل قیاس نیست و هم‌اکنون مراکز درمانی دولتی و خصوصی شهرستان از کادر متخصص و فوق تخصص بهره‌مند هستند.

رئیس نظام پزشکی بهارستان در پایان سرانه پزشک عمومی، مامایی و دندانپزشکی را در شهرستان مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: قرارداد پزشکان با داروخانه‌ها در نسخه‌پیچی و ارائه داروی مازاد به بیماران را کاملاً تکذیب می‌کنم و این موضوع اصلا صحت ندارد.
کد خبر: ۱۷۸۸
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha