۱۳۹۹۰۸۰۲۰۰۰۳۵۷_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس اماکن تهران اظهار کرد: در راستای طرح مرحله سوم فاصله‌گذاری اجتماعی و برابر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا طرح‌های عملیاتی ما به شکل تلفیقی با حضور تیم‌های نظارتی پلیس اماکن و با همکاری همکاران قضایی، وزارت بهداشت و بازرسان اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

وی گفت: شب گذشته رئیس و عوامل پایگاه نهم پلیس امنیت تهران طرحی را آغاز کردند که بیش از ۱۰ مورد واحد صنفی رستوران که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کردند شناسایی و با محرز شدن تخلف برخورد که منجر به پلمب شد.

رئیس پلیس اماکن تهران ادامه داد: در اجرای این طرح یکی دو مورد باغ تالارهایی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی داشتند که برابر دستورالعمل ستاد کرونا محدودیت برگزاری مراسم و فعالیت داشتند، شناسایی و برخورد شد.

سرهنگ مرادی افزود: بیش از ۸-۹ مورد کافی شاپ نیز رعایت پروتکل‌های اعلامی و ابلاغی وزارت بهداشت را نداشتند که توسط تیم‌های ما اخطار، برخورد و منجر به پلمب شد.

به گزارش فارس، وی به پلمب بیش از ۳۰ سفره‌خانه، باغ تالار، کافی‌شاپ و قهوه‌خانه متخلف در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۱۵ مورد سفره خانه به صورت زیرزمینی بدون مجوز به شکل پوششی با نگهبان، دوربین و تجهیزات کامل که مشتری خاص دارند شناسایی و با صورتجلسه، اخطار در نهایت نسبت به پلمب آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس اماکن تهران با تأکید بر اینکه طرح‌های نظارتی تیم‌های تلفیقی ما به صورت شبانه‌روزی در راستای طرح‌های سلامت محور و پیرو دستورالعمل ستاد ملی کرونا در تهران، شهرری و شمیرانات ادامه دارد، عنوان کرد: انصافاً از زمان شیوع ویروس کرونا حدود ۹۸ درصد از صنوف طرح های ابلاغی ما به اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را رعایت و همکاری می‌کنند و معمولاً کسانی که به طور پوششی، زیرزمینی و غیرمجاز فعالیت می‌کنند، رعایت نمی‌شود که قطعاً از تیر رأس ما خارج نیستند و برخورد قاطع می‌کنیم.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در این راستا اصل بر فرهنگسازی و کار ایجابی است و دنبال کار سلبی نیستیم، ابراز کرد: همکاران ما در کنار نیروهای وزارت بهداشت در مجتمع‌ها، پاساژها و مراکز پرتردد از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود با اهدای ماسک رایگان سعی بر نهادینه کردن این فرهنگ در شرایط فعلی داشته و برای سلامت مردم از هرکاری و تلاشی بدون وقفه دریغ نمی‌شود.

انتهای پیام
کد خبر: ۱۳۳۹
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha