کلینیک تخصصی چاقی در بیمارستان نجمیه راه اندازی شد.
3193126
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی بیمارستان نجمیه؛ دکتر سید غلامرضا موسوی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نجمیه بیان داشت: کلینیک چند تخصصی چاقی بیمارستان نجمیه به منظور درمان بیماران مبتلا به اضافه وزن و چاقی راه اندازی شد و با برخورداری از پزشکان مجرب در زمینه انجام کلیه جراحی‌های مرتبط با لاغری و تناسب اندام در خدمت عموم مردم است.

وی در ادامه افزود: این درمانگاه شامل متخصصین داخلی، طب ورزشی، تغذیه، روانشناسی بالینی و جراحی عمومی است که بیماران از ابعاد مختلف بررسی می شوند و با ریشه یابی علت چاقی، روش مناسب برای درمان را دریافت می کنند.

رئیس بیمارستان نجمیه گفت: چاقی تنها یک مسئله مربوط به تناسب اندام و زیبایی نیست، چاقی خطر ابتلا به بیماری هایی همچون عارضه قلبی، دیابت، فشار خون بالا، بیماری های مفاصل و... را افزایش می دهد.

دکتر موسوی با بیان اینکه کمترین میزان کاهش وزن نیز می تواند در بهبود یا جلوگیری از بیماری های قلبی مربوط به اضافه وزن جلوگیری کند اظهار داشت: تغییر رژیم غذایی، افزایش فعالیت های بدنی و تغییر در سبک زندگی می تواند به کاهش وزن کمک کند و جراحی چاقی نیز یکی از گزینه های درمان چاقی مفرط است.

وی بیان داشت: عمل های اسلیو و بای پس معده به روش جراحی درون بین (لاپاراسکوپی)، ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی و... در محیطی کاملاً بهداشتی و تخصصی در این بیمارستان انجام می شود.

رئیس بیمارستان نجمیه در پایان گفت: جراحی باریاتریک (چاقی) به وسیله برجسته ترین پزشکان و اساتید در این زمینه انجام می گیرد که این امر باعث کمترین میزان عوارض و بیشترین کیفیت درمان شده است.
کد خبر: ۷۵۸
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha