به گزارش تهران پرس،محمد هاشمی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت گفت: کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد بسیار مهم، حساس و تاثیر گذار است، این کارگروه باید ضمن تعیین معیارها و شاخص های رتبه بندی جهت نشان دادن نتایج به صورت کمی از ورودی ها، خروجی ها، ابعاد عملکرد، محصولات و خدمات شرایط برای پیش بینی روند انجام امور را نیز فراهم آورد.

 

وی افزود: پایش عملکرد استانی و ایجاد فضای رقابتی برابر برای افراد در سراسر کشور بر مبنای اندازه گیری فعالیت‌ها و با استفاده از خروجی سیستمی عملکردها با بهره گیری از داده ها و اطلاعات، به صورت ماهیانه، دوره‌ای و موردی باید مد نظر قرار گیرد و نتایج به صورت 3 ماهه، 6 ماهه و سالیانه به استان ها اعلام گردد.

 

هاشمی ضمن تاکید بر سنجش منظم و سیستماتیک همکاران در روابط عمومی و عملکرد آنها در مجموعه گفت: آسیب شناسی عوامل، مسائل و مشکلات موجود که باعث کاهش فعالیت ها و کیفیت برنامه ها و طرح ها می گردد باید صورت پذیرد و در نتیجه هماهنگی جهت رفع آنها در استان ها و حرکت به سوی ترقی و تعامل و ارتقاء جایگاه روابط عمومی انجام گیرد.

 

همچنین در این نشست روح اله کشانی سردبیر کارگروه های تخصصی و مسئول امور استان ها گفت: کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد یک گروه هشت نفره است منتخب از فعالان حوزه روابط عمومی از سراسر کشور، که انتظار داریم بتوانند با همکاری هم ، زمینه ارتقاء جایگاه روابط عمومی و رقابت بین سایر همکاران را فراهم آورند.

 

وی افزود: حوزه فعالیت این کارگروه ستادی استانی است و در زمینه ارزیابی عملکرد کارگروه های تخصصی روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و همچنین تولیدات و محصولات آنها و ارزیابی عملکرد همکاران در حوزه روابط عمومی های بیمه سلامت سراسر کشور فعالیت خواهند کرد.

 

از سوی دیگر عباس نادریان دبیر کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد گفت: در این کارگروه تعیین می شود چه مواردی و یا چه فرآیندهایی و در چه زمان هایی باید ارزیابی شوند، همچنین شیوه ارزیابی در بین اعضای گروه تعیین شده و وظایف اعضاء گروه در فرآیند ارزیابی به صورت فردی تعریف و مشخص شده است و برخی چک لیست های کاری و کاربردی با قابلیت سنجش فرآیندهای مورد نظر تدوین و شرایط یکسان برای ارزیابی شوندگان جهت طرح مناسب در ارزیابی، ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۹۹
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha